יום שני, 28 במרץ 2011

החתול מכה שנית....

בתחום ציורי הפנים יש כמה נושאים פופולריים יותר מהאחרים. חתולים, למשל, הוא נושא שחוזר על עצמו המון ויש אלפי דרכים ליצור חתולים.
כבר הקדשתי לנושא החתולים פוסט בבלוג שלי, אבל חתול הוא משהו שאני יכולה לצייר אלפי פעמים (מה שאכן עשיתי, מסתבר) ולא להתעייף ממנו.
הסיבה שאני רוצה לדבר על חתולים היא אחד מהלקוחות שהגיעו אלי הביתה על מנת שאאפר לכבוד פורים.

כמו באיפור אירוע, גם ציורי פנים בהזמנה הם דבר שאני עושה לכבוד מסיבות וכמובן שמזמינים אותי לאפר לקראת פורים, אם כי יש כמובן כמה לקוחות שמתאפרים דווקא בליל כל הקדושים- הם חוגגים את חג התחפושות הלועזי. אני כמובן מאפרת בשמחה לכל אירוע.
ציור פנים בהזמנה מתחיל כמובן מסקיצה- אני יוצרת כמה וריאציות על הנושא ומהן הלקוח בוחר והוא כמובן יכול לשלב בין נושאים שונים מתוך הסקיצות.
הפעם הלקוח החליט להפוך לחתול במגפיים וביקש להיראות "קצת מניאק, אבל מתוחכם".
לשמחתי היה לי בבית את SHREK המכיל דימוי ויזואלי מוצלח של חתול כזה בדיוק. לאחר צפיה בסרט יצרתי 4 סקיצות פשוטות שונות. בדרך כלל נהוג לצבוע את הסקיצה על מנת לתכנן, אבל אני רציתי רק הכוונה כלשהי ולא סקיצה מדויקת, על מנת שיהיה לי חופש.

כאשר הלקוח הגיע, הראיתי לו את הסקיצות והוא החליט לשלב אלמנטים שונים, אבל בסך הכל הוא אמר לי "סומך עלייך, בגלל זה הגעתי לכאן"
בדיוק כמו שאני אוהבת.
כמובן שכאשר אני משקיעה בציור פנים של חיה אני אוהבת לצייר על העפעפיים עיניים של החיה- זה משדרג את ציור הפנים וכמובן מתאים כמעט אך ורק למבוגרים היות וציור עיניים דורש מהמאופר לעצום את עיניו לכל זמן איפור העפעף על מנת למנוע מריחה. לשמחתי הרבה הלקוח אישר לי להעלות תמונה של האיפור המוגמר, אותה אני שמחה לחלוק אתכם.
אני שמחה שזיפי הזקן שלו משתלבים עם הציור ליצירת תיחום. היה לו שפם אבל אני חושבת שהצלחתי להתמודד עם שיער הפנים שלו בצורה מוצלחת.

וכך זה נראה כשהעיניים פקוחות, למרות שהוא היה מרוצה כל כך מהעיניים שציירתי שאמר בבדיחות הדעת שיסתובב בעיניים עצומות כל הערב....


הנה צעד אחר צעד לאיפור חתלתולה שיצרתי. יש בפוסט שכתבתי על חתולים גם כן הדרכות שלי.
בכל מקרה אני חוזרת ומדגישה את חשיבות הסקיצה ביצירת ותכנון דמות.
לתגובות אשמח כמו תמיד.

5 תגובות:

  1. הרמוני, זה יצא מהמם!!!
    את פשוט אלופה, כל הכבוד!

    השבמחק
  2. הרמוני, את כל כך מוכשרת ואני פשוט נדהמת ממך כל פעם מחדש

    השבמחק
  3. חחחח זה יצא ממש ממש חמוד!

    השבמחק
  4. יצא לך פשוט מדהים :)
    את מאוד מאוד מוכשרת + אני חולה על חתולים :)
    השתמשת בפריימר מסוים לכל הפנים ?

    השבמחק
  5. הרמוני רוט שבתאי7 ביוני 2011 בשעה 2:08

    אין פריימר משום סוג- צבעי מים נראים מצויין על רוב האנשים גם ללא בסיס כלשהו.

    השבמחק