יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

מאק בהברקה שיווקית לסתיו

מאק היא חברת איפור בעלת מגוון מרהיב השייכת לקונצרן אסתי לאודר. כתבתי עליהם כאן בבלוג בעבר- דיברתי על אחת מכיתות האומן שלהם וכמו כן סקרתי את האקריליק שלהם- מוצר איפור עמיד במיוחד ופורץ דרך בתחום ציורי הגוף, שהחיסרון העיקרי שלו הוא המחיר וחוסר האפשרות לערבב עם צבעי גוף של חברות אחרות.
“Russian Red”- אדום אמיתי ונהדר
יש להם הרבה מוצרים ייחודיים ומבחר אדיר של גוונים בכל התחומים- מייקאפים, צלליות וכמובן שפתונים. אחד האודמים היותר יפים והיותר מוכרים הוא ה“Russian Red”, אבל גם השפתונים העמידים הדו צדדיים שלהם זוכים לתשבחות וכמובן המברשות הנהדרות.
מאק מוציאים מהדורות מוגבלות ללא הפסקה, כך שאם יש משהו שממש אוהבים אז כדאי לרכוש לפני שייגמר. האייליינר המאוד מאוד עמיד שלהם LIQUIDLAST משמש אותי רבות והAQUALINE שהוא טורקיז מדהים ביופיו כבר פיתה 2 לקוחות שרכשו אותו ממני. גם בציור המחוך שלי השתמשתי באייליינר הזה בצבעים שיצאו מגיוון לצערי, אבל אני סוטה מהנושא על הפרק, כרגיל.
מאק מאוד קשובים לקהל הלקוחות שלהם- עד כדי כך שאפילו הוציאו קולקציה אותה בחרו בלוגריות יופי מובילות- צעד מבריק לטעמי. את הקולקציה ההיא ניתן לרכוש רק ברשת, כמובן, אבל אנחנו לא עוסקים בה אלא בקולקציה אחרת.
הפעם במותג האיפור הבינלאומי M.A.C בחרו ליצור את קולקציית הסתיו שלהם תחת קונספט חדשני "M.A.C אובר" – משחק מילים יצירתי על הגדרת המהפך התדמיתי "מייקאובר"
בנובמבר האחרון הכריז המותג הבינלאומי M.A.C על פתיחת תחרות למציאת הפנים החדשות של המותג לעונה. מתוך אלפי גולשים שנרשמו, נבחרו חמש נשים וגבר אחד. השישייה הגיעה לניו יורק ועבדה עם מיטב המוחות הקריאטיבים של המותג על רקיחת המוצרים והרכבי הצבע המשקפים את אישיותם. מבט ברשימת הפרזנטורים החדשים משקף את המוטו שהציב לעצמו המותג: " כל המינים, כל הגזעים, וכל הגילאים", כשאת הרשימה פותחת שירלי דיילי בת ה – 29 מקליבלנד, כהת העור ובעלת מבנה גוף עסיסי. היא מספרת על ילדותה הקשה, הגישה האופטימית שבחרה לאמץ ואהבתה לזוהר ישן, שמתבטאת בין היתר בהערצתה לדיאנה רוס. גם ניקול דיקרסנצ'ה, סטודנטית לתקשורת בת 20 מקליבלנד היא חובבת גלאם ומצהירה שהייתה בוחרת בזמרת והשחקנית שר ( ( Cher לככב בסרט שיעשה על חייה ולא רק בשל הדימיון בינה ובין השחקנית.

רייצ'ל מרטינז בת ה – 27 משתחלת לתפקיד נערת קליפורניה המתוקה, כשבין משמרות עובדתה כשפית קינוחים, פוקדת לעיתים קרובות את חוף הים.

את הזווית האקזוטית מספקת קסי לואו, בת ה – 27 המוכשרת בימים אלו להיות אחות. בין ימי הלימודים המפרכים היא מספרת שהאיפור משיב לה את הביטחון והכיף שבנשיותה.

שרון מרקוס היא נציגת הדור הבשל, כשבגיל 59 היא מספרת שהסוד למראה החיוני של פניה הוא שמירה על גישה חיובית "והסתכלות על העולם בסקרנות של ילדה".
נציג המין הגברי החותם את הרשימה הוא מארק ססליאן, בן ה – 20 המספר כי הוא מסוקרן מעולם האיפור מגיל צעיר ונהנה מדי פעם לשחק עם פניו כאילו היו קנווס עבור צבעים ומרקמים. 


הם הפנים של קולקציית MAC בסתיו 2011 ברחבי העולם. קולקציית הסתיו תורכב משלושה חלקים שכל אחד מהם יוצר מראה אחר: החלק הראשון מציג את גוני הניוד והורוד האהובים ביותר על האמנים שלנו, צבעים קלאסיים אהובים וגוונים חדשים במהדורה מוגבלת; שני החלקים האחרים של הקולקציה יהיו נועזים יותר, האחד בגווני העונה הטרנדיים והשני בגווני קרח קרירים.
runaway red- אדום מהקולקציה
ניתן למצוא בקולקציה מגוון של צלליות, שפתונים (האדום למעלה זכה לביקורות טובות ברשת), גלוסים, סמקים, CCB, את עיפרון הצללית SHADESTICK, לקים ועפרונות.
FLUIDLINE- אייליינר ג'ל במגוון של גוונים מוגבלים-אחד מהמגוון המרהיב בקולקציה.


קולקציית האיפור M.A.C Me Over על מדפי חנויות M.A.C בכל רחבי הארץ החל מ- 1/09/2011

M.A.C מזמין את לקוחותיו בארץ למייק אובר במתחם המייקאובר הייחודי שיקום מול חנות הדגל של M.A.C בקניון רמת אביב.

מתחם המייקאובר של M.A.C יפעל בקניון רמת אביב בין התאריכים 14/9-16/6.
לקביעת תור למייקאובר ניתן לפנות לטל' 03-3737260

תגובה 1:

  1. איכשהו כשאני נכנסת לחנות מאק אני יוצאת בידיים ריקות. לא בגלל ששום דבר לא מלהיב כמו שיש שם יותר מידי. את תחושת השפתונים על שפתי איני אוהבת. סמקים - הייתי אוספת 10 בלי להתבלבל והמברשות - יקרות. אני אוהבת לקנות הפארם ובאפריל, הרחיות וההנחות :)

    השבמחק