יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

מייקאפ ופוטושופ באחד?



הוזמנתי להשקה של המייקאפ החדש של קליניק, Repairwear Laser Focus All-Smooth. ההשקה נערכה במסעדת התרנגול הכחול של שאול בן אדרת והאוכל היה מעולה ואני בהחלט אחזור לשם במועד אחר- אבל זה לא בלוג על אוכל אלא על איפור ויופי- אז בואו נגיע לעיקר.
לדברי החברה- קליניק מעלה כעת את המייק אפ שלה לרמות חדשות ומשיקה מייקאפ היוצר מראה ללא דופי, המרכך את מראה הקמטים והקמטוטים מיד ולאורך זמן. כל זאת תוך המשך הסיוע במניעת סימני ההזדקנות הניכרים לעין. ללא ספק, זהו אוסף מרשים של הישגים בשביל מייקאפ אחד.
מתוך גישה כוללת לאנטי-אייג'ינג, מייקאפ Repairwear Laser Focus All-Smooth עם SPF15 של קליניק יסייע בשיפור מרקם העור, באופן מיידי ולאורך זמן ויפעל למניעת נזק עתידי. הנוסחה הנוחה למריחה, הקלילה והמרווה מספקת כיסוי יפה ומתון היוצר מיד את המראה הצעיר והנקי מפגמים, מושלם כתמונה ובעל גימור רך ורווי.
מייקאפ Repairwear Laser Focus All-Smooth עם SPF15 החדש של קליניק מוצע בשישה גוונים לסוגי עור I ו-II (יבש עד מעורב) מהגוון הבהיר עד לכהה ביותר.
כמו כל מוצרי קליניק גם זה נבחן לאלרגיה, הינו 100% נטול בושם ונבדק דרמטולוגית. המייקאפ גם נטול שומן ואינו מעורר אקנה.
ניתן להשיג בדלפקי קליניק ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.
מחיר מומלץ לצרכן של מייקאפ Repairwear Laser Focus All-Smooth עם SPF15 החדש של קליניק 225 ₪ ל 30 מ"ל .
עד כאן מהחברה.

סווטץ' של 6 הגוונים. הצילום באדיבות מרינה גולדשטיין מהבלוג "שגיאות"

ומה דעתי? המייקאפ הזה מגיע באריזה מאוד דומה לאריזה של אהובי הדבל וור,כלומר ללא משאבה וגם לא בשפורפרת היות ולדברי החברה המרקם שלו היה סותם את המנגנון. הפורמט נטול המשאבה מעט מקשה על השימוש- אבל הפורמט הזה לא מונע ממני להשתמש בדבל וור ובהחלט שלא מנע ממני להשתמש גם במייקאפ הזה.
ברשת אנשים שאהבו את הRepairwear הישן לא התחברו למייקאפ הזה וטענו שאינו מכסה באופן מספק בהשוואה לגרסה הישנה. היות והמייקאפ הזה מיועד לעור מעט מבוגר יותר ניסיתי את הגוון שקיבלתי, 04 על חמותי. בהחלט ניתן להרגיש שהפורמולה שייכת לדור החדש- גמישה ונוחה לעבודה אך עם זאת מספקת כיסוי משביע רצון.המייקאפ נטמע בעור יפה ולדבריה היה עמיד. הצלחתי לעבוד איתו בשכבות על מנת להגיע לכיסוי בינוני בלי שיראה כבד והוא גם לא הרגיש לה כבד. הגימור שלו על העור שלה היה מאט אבל לא באופן מוחלט. הגוון 04 גם הוא התאים לה, אם כי לתחושתי היה מעט כתמתם. היא אמרה שהוא היה עמיד אבל דרש חידוש לקראת סוף היום. הוא לא ממש טשטש את הקמטים שלה אבל הוא גם לא הדגיש אותם, שזה גם חשוב במייקאפ לטעמי. בסך הכל, כמו עם כל מייקאפ, יש לנסות ולראות כיצד הוא מתקבל על העור לפני רכישה. אם יש קמטוטים או קמטים זה בהחלט מייקאפ שהייתי בודקת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה