יום שישי, 4 בנובמבר 2011

פורמט סדנאות חדש בMAC

קצת מידע מהחברה: חברת האיפור המובילה בעולם M.A.C מציגה סדנאות איפור אישיות וקבוצתיות. MAC  TECHNIQUE הינו פורמט שמאפשר את שיפור יכולות האיפור של כל אישה בקטגוריות המעסיקות את כולנו.


הפורמט נוצר כתוצאה מדרישת לקוחות M.A.C בכל העולם, לשיפור ומקסום יכולות האיפור של הלקוחה. הסדנה עוסקת בנושאי איפור שנשים רבות היו רוצות להתנסות ולהתמקצע בהן כדי ליצור מראה של איפור מקצועי ועוצר נשימה. על פי המוטו שלה "כל הגילאים, כל הגזעים וכל המינים" הרכיבה חברת M.A.C תפריט סדנאות המתאים לכולם. הסדנה מורכבת מ-2 הדגמות איפור המתקיימות במקביל כשהפוקוס הוא הנושא של השיעור תוך התייחסות לנקודות שעלו ע"י המשתתפות בסדנה. (סה"כ שעה וחצי)
1. חלק ראשון- הדגמת איפור באורך של 45 דקות, על מאפרות מתוך צוות המאפרים המתרגלים נועד לתת עקרונות וטיפים לאיפור הנלמד.
 2. חלק שני - תרגול של החומר, האורך גם הוא כ-45 דקות. המשתתפות מתרגלות את החומר הנלמד תוך כדי הדרכה צמודה ואישית של מאפרים מקצועיים שנועדה לתת למתנסות ללמוד ולתרגל את האיפור על פניהן וכמו כן להדריך אותן באופן אישי ופרטני. הסדנאות מועברות ע"י צוות מאפרים בכירים וצוות הדרכה שהוכשרו למטרה זו. ומתקיימות בשני אופנים: האחת בחנות M.A.C לפני או אחרי שעות פתיחת החנות, והשנייה מחוץ לחנות בחלל ייעודי - אולם כנסים, חדר ישיבות במלון, מקומות עבודה בינונים וגדולים בהם קיים חלל מתאים (לא בבתים פרטיים).
 מחיר סדנת MAC TECHNIQUE : 200 ₪ הניתנים להמרה ומקנים זכות לקניית מוצרי M.A.C בסכום זה כאשר הסדנה מתקיימת בתוך החנות או בחלל ייעודי בקניון.סדנה מחוץ לקניון תעלה 200 ₪ ותקנה זכות לרכישת מוצרי M.A.C בשווי של 100 ₪.
להזמנה של סדנת MAC TECHNIQUE יש לפנות לכל אחת מחנויות M.A.C בארץ.
 עד כאן מהחברה.
לצורך החידוש הזה הוזמנתי להתנסות בסדנא כזו בחנות MAC שבדיזינגוף סנטר בחברת בלוגריות אחרות. הנושא שבחרו להדגים לנו היה זוהר הוליוודי ב2 דרכים שונות. בהשראת בריז'ט ברדו עם דגש על העיניים
ובהשראת השימוש בשפתון אדום.
החנות בדיזינגוף סנטר
הדוגמנית לפני
תהליך האיפור- נטע סקאלי
מילוי גבות בOMEGA

מילוי בתוחם בגוון RED

 
המראה הסופי- שפתון אדום

שולחן העבודה עם המוצרים- הגלוס האדום ההורס נקרא driven by love מקולקציית styledriven

המראה השני- דגש על העיניים בהשראת בריז'יט ברדו- שולחן העבודה
הדוגמנית השניה לפני

תהליך האיפור

הדגשת העיניים
שרטוט שפתיים
המראה הסופי. הגלוס הוא pink lemonade
קיבלנו פולדר עם עיפרון המסכם כמה טיפים מצויינים שהעבירו במהלך הסדנה. וכלל גם face charts עם 2 המראות שהודגמו. בשתי ההדגמות דובר על חשיבות בחירת מוצרי הטיפוח הנכונים על מנת שהאיפור יהיה עמיד ויראה יפה.
נטע המליצה למי שלא רוצה מראה מאט לחלוטין לפדר את הפנים עם מייקאפ מינרלי ולא עם פודרה. אני אישית אוהבת להשתמש במייקאפ מינרלי לפידור איזור העיניים בלבד- אבל כמובן שבאיפור הכל עובר את מבחן התוצאה בלבד וכל אחד בוחר את מה שמתאים לו.
אני אישית חוויתי מעט קושי בפיצול הקשב לשתי הדגמות במקביל, אבל היכולת להתנסות עם מאפר בליווי אישי בסיום ההדגמות על מנת שכל משתתפת תוכל לאמץ את הטיפים שמתאימים לה באופן אישי מהתכנים שהועברו בסדנה תועיל ללא ספק לבוחרות לעבור סדנה כזו.
בכל פורמט בו תבחרו- למידה והעשרה עצמית היא דבר חשוב ומעשיר.
אני רוצה להודות למרינה על הצילומים.
כתמיד, אני שמחה לתגובות :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה