יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

שבוע האופנה בישראל הגיע- ואני מדברת על ליינר ג'ל...

היה לי העונג לחזות בתצוגת אופנה של דורית בר אור במסגרת שבוע האופנה הישראלי. חברת האיפור מייבלין נתנו חסות והם יצרו 3 לוקים חתוליים שונים לכבוד שבוע האופנה. בכניסה לתצוגת האופנה היה כיבוד ובהמשך קבוצת נגנים שניגנה לכבוד הבאים לתצוגה. תצוגת האופנה נערכה על מסלול ארוך עם שטיח בהיר וברקע שלו צילומים של תזמורת עם אום כולתום, שעשה רושם ששימשה השראה לקולקציה.
ליד הכיבוד- פוסטרים שעיטרו את הכניסה עם לוקים מקסימים
אפשר לראות מגשון עם חלק מהכיבוד בפינה.

רקדנית הבטן שהופיעה בסוף התצוגה שדרגה את העניינים

ככלל אני חושבת שבביגוד כל אחד מאמץ לעצמו דברים המתאימים לו באופן אישי ומעבר לכך- בלוג זה עוסק באיפור וטיפוח בעיקר. אני לא מדברת כאן על ביגוד וברשותכם אעבור לדבר על מה שבאמת מעניין אותי. לכבוד שבוע האופנה הישראלי מייבלין, שהם נותנתי החסות לתצוגת האופנה הזו, השיקו לוקים מעושנים נהדרים הכוללים שימוש באייליינר ג'ל למראה חתולי וצלליות. כל מי שישב בתצוגת האופנה קיבל מארז ובו שלושת המוצרים המדוברים.
לסיקור של שבוע האופנה וסיקור על דורית בר אור

המארז שהמתין על הכסא

יחד עם המארז היה פלייר קטן עם צילומים של הלוקים החתוליים


הלוקים מקרוב
כמובן שיצאתי מאחורי הקלעים- אני מרגישה מאוד בנוח מאחורי הקלעים וזהו המקום האהוב עלי

מאחורי הקלעים

מחכה לדוגמנית ליד שולחן האיפור. זה גם המקום הטבעי שלי :)
כיף להסתכל גם על ציוד של אחרים-שימו לב לספרון הקטן שמסביר מה הלוק הרצוי. היה ספרון כזה בכל פינת איפור.
דוגמנית אחרי התצוגה של דורית בר אור עם האיפור מהתצוגה
למיטב הבנתי מיקי בוגנים היה האחראי על כל המאפרות ועל הלוק של התצוגה, אבל לא הספקתי לדבר עם האחראי על האיפור היות והם היו עסוקים בהתכוננות לתצוגה הבאה.

כאשר הגעתי הביתה התנסיתי במוצרים שהגיעו בתוך המארז והנה הרשמים שלי:
נתחיל עם המסקרה, שהיא המוצר שהתרשמתי ממנו פחות מהאחרים. ככלל אני מודה ומתוודה שבגלל שאני אלרגית למסקרה הקלאסית של מייבלין, הורודה עם הפקק הירוק (אחת המסקרות האהובות על נשים רבות שאני מכירה) אני פחות מתקרבת למסקרות של המותג הזה, על אף שודאי שהן טובות לנשים אחרות.
המסקרה- COLOSSAL VOLUME EXPRESS CAT EYES
המסקרה בהחלט עושה את העבודה- היא מעגלת ומאריכה ומעבה מעט אבל השילוב של העיקול במברשת וגם השוני בעובי הסיבים הפך אותה למתוחכמת מדי עבורי ומתאימה לי פחות לטכניקת הנחת המסקרה שלי. אני רגילה ומחפשת מברשות פשוטות יותר מזו ולא הצלחתי להתחבר אליה.
לצללית האפויה התחברתי מאוד, בייחוד החומה שקיבלנו העונה לשם Bronze seduction
מלמעלה האפויה של פופה, למטה זו של מייבלין ובאמצע SWATCH

06- Bronze seduction
השוויתי אותה עם האפויה של פופה ואני מעדיפה את זו של מייבלין- החלק הבהיר פשוט שבה את לבי. הגוון מזכיר מעט את הפיגמנט Melon של MAC, אבל הנצנוץ כל כך עדין. התחושה של הצללית היא מאוד משיית ונעימה והגימור הוא יותר מבריק ממנוצנץ. היות ויש כמה גוונים בצללית הבהירה הוא יוצר גוון עמוק ועשיר יותר על העין מאשר צללית בעלת גוון אחד בלבד. גם החום הוא עדין יחסית ומרגיש לי מעט ירקרק. ההצללית הרגישה לי עשירה בפיגמנט ומאוד נוח לעבוד איתה. מצאתי שהיא מתפוררת פחות מצלליות אחרות שאיתן יצא לי לעבוד.
אני רוצה לקנח בממתק האמיתי, האייליינר ג'ל. ראיתי שהוא מגיע גם בכחול וחום כהה, אבל אני קיבלתי את השחור ועליו אני רוצה לדבר. אייליינר ג'ל הוא מצרך חיוני לכל אחת שאוהבת שחור עז על העין. הוא בסיס נהדר לאיפור מעושן לבנוני ועמיד הרבה יותר מעפרונות בדרך כלל כך שיש הרבה שמשתמשות באייליינר ג'ל על מנת לתחום את העין בחלקה הפנימי.
ליינר ג'ל. מגיע עם מברשת
ומקרוב.
המברשת המצורפת. חמודה ושמישה, לטעמי הפרטי להנחת שפתונים יותר מאשר לליינר
זווית ראיה קצת שונה. השערות לא מפוצלות, למקרה שתהיתם.

יש לי בתיק האיפור של אייליינר ג'ל של 3 חברות כרגע, את הליינר ג'ל של איל מאקיאג', את זה של OFRA שאני מאוד אוהבת ועכשיו את זה של מייבלין, שבהחלט מצא חן בעיני. את הפלואיד ליין השחור של מאק אני לא מחזיקה בתיק האיפור שלי כי לטעמי הוא נוקשה מדי לעבודה וקשה לי לשחק איתו ו"לפתוח" אותו כאשר אני עובדת על איפור מעושן בהשוואה לחברות אחרות, מה גם שהפלואידליין נוטה להתייבש ולההרס יותר מכל אלו של החברות האחרות. היות וליינר ג'ל מתייבש מאוד בקלות, אני ממליצה מאוד לאמץ את הנוהג של הפיכת הקופסה עם הפנים כלפי השולחן מיד כאשר לוקחים חומר (לשים את התחתית כלפי מעלה) כל עוד עובדים איתו כדי להמעיט את כניסת האויר למוצר, דבר שמקצר פראית את החייו של המוצר הזה, שיש לו נטייה להתייבש.
הליינר ג'ל של OFRA הוא היחיד שרשימת הרכיבים שלו מצויינת על המוצר עצמו, דבר שאני אישית מחפשת במוצר. מייבלין ואיל מאקיאג' לא מצאו לנכון לציין את רשימת הרכיבים על המוצר עצמו.
המברשת שמגיעה עם הליינר ג'ל של מייבלין היא חביבה אבל אני אוהבת מברשות כאלו להנחה של שפתונים. כל אחת מוצאת את המברשת שנוחה לה להנחת אייליינרים. היות ואני מיומנת בציור של ליינר באמצעות מכחול 00 של ציור, מברשת כזו פחות נוחה לי אישית לעבודה- אבל העדפת מברשת כזו או אחרת לאייליינר היא עניין מאוד מאוד אישי. כל עוד תבחרו מברשת שתעשה את העבודה והתוצאה תהיה טובה, זה לא משנה במה תבחרו להשתמש והרעיון של מכירת מברשת יחד עם הליינר ג'ל מקסים בעיני. כמובן שמכחול המשמש לאייליינר ג'ל יש לנקות מיד בתום השימוש באמצעות רחיצה בשמפו. אני מנקה קודם בסינטבון (סבון כביסה) כדי להסיר את החומר ואז מסיימת בשטיפה עם שמפו.
swatch-GEL EYELINER


אשמח לשמוע רשמים משבוע האופנה וכמובן תגובות לגבי הליינר ג'ל או כל מוצר אחר עליו דיברתי כאן למטה וכמובן שאני מזמינה אתכם לעקוב אחר הבלוג שלי.


תגובה 1:

  1. דבר שגיליתי עם הזמן- חתיכה מהקופסה נשברה לי כיוון שזו קופסת זכוכית בעלת "עודף" זכוכית (כלומר הקופסא סתם גדולה מדי וכבדה מדי, מה שהופך אותה לפחות כדאית עבור תיק האיפור בעת רכישת מוצר חדש (האריזה של OFRA קטנה ממנה). החומר בפנים מצויין, אבל את האריזה אהבתי פחות.

    השבמחק