יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

OFRA נותנים בראש...

את OFRA אני מכירה כבר כמה שנים טובות. מסתבר שהם כבר 10 שנים כאן בארץ. הקהל הרחב כמעט ולא מכיר אותם וחבל היות ויש להם מוצרים מצויינים. הם יושבים בלוד במשרד מאיר עיניים המכיל גם חנות למקצועיות ומרחב לסדנאות מעולות שהם דואגים להעביר פעם בפעם.
מה רואים כשנכנסים לOFRA?
המברשות ליד הקופה יותר מקרוב


מכל המוצרים שלהם אני מכורה לפודרת האנטי שיין שלהם (נראית לבנה, יוצאת שקופה ופריט חיוני לטאץ' אפים שצריך להיות בכל תיק איפור) וגם למוזאיקת הפסטל שלהם- שמזכירה את האנטי שיין אבל מכילה את כל הצבעים על מנת לאחד את גוון העור. לאחרונה הוזמנתי להשקת מראה החורף, סט המברשות החדש וצלליות האבקה החדשות. כמו כן השיקו פלטה לשפתיים בגווני טרופיקנה עם 6 הגוונים החמים לעונה.
אריזת גלגל ריינבאו טרופיקנה מכילה 6 גוונים שונים ומשלימים: ניוד טבעי, אדום עגבנייה, כתום אלמוג, ורוד עתיק, חום זיינה וורוד עמוק.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 168 ₪
אופן השימוש: יש למרוח במכחול שפתיים על כל אזור השפתיים.
למראה אופנתי ועכשווי ניתן למשוח בטפיחות – נגיעות על השפתיים.
לפי החברה ניתן גם להשתמש במכחול צללית לאיפור העיניים, במכחול טשטושים להצללות ובמברשת סומק לעיצוב והדגשת עצמות לחיים.
מיכל המקסימה וגלגל הטרופיקנה.
איילת סינוואני פרי, שהיא המאפרת של שרית חדד ומורה בבי"ס של מיקי בוגנים נתנה כמה טיפים- כגון שימוש בגוון צללית שתואם בדיוק את גוון השיער על מנת למלא גבות. לכהות איילת ממליצה על הצלליות bark וfrench moca, לג'ינג'יות על רנדוו ולבנות עם גוונים בלונדיניים על הצללית האהובה עלי למילוי גבות, החאקי. עוד טיפ של איילת הוא להניח מייקאפ בשכבה דקיקה על השפתיים לפני הנחת שפתון כדי לקבל בדיוק את גוון השפתון המבוקש.
איילת משתמשת בפלטה החדשה ובמברשת הקונטור.
שרטוט אייליינר עם המברשת החדשה
התוצאה הסופית.
היות וOFRA הוא מותג שמשתדל לחדש ולהתחדש הם פיתחו קולקציית גוונים לפלטה מגנטית שטוחה שאין בה הפרדות וניתן להניח בה עוד גודטים (או פאנים- הכוונה היא לצללית ללא הקופסא). הפלטה מאוד ורסטילית ואם יהיה ביקוש אשמח להעלות הדרכת איפור צעד אחר צעד למראה שעשיתי איתה- אין ספק שהפלטה הזו מאפשרת משחק רב וכוללת מבחר גוונים שמאפשר משחק רב ויצירת כמעט כל מראה שניתן להעלות על הדעת.
פלטת -mix&match יש לה מכסה שקוף- שימושי ביותר כי אפשר לראות מה יש בפנים בלי לפתוח.


היתרון הגדול בפלטה החדשה ,טמון בכך שגם כשהעונה תחלוף כל משתמש יוכל לעדכן את הפלטה בגווני העונה החדשים שיגיעו , ובכך להשאיר את המוצר שימושי ומעודכן לאורך זמן. 
תכולת הפלטה המגנטית: 15 צלליות, בגוונים – שחור פחם, כחול עמוק, טורקיז, אפור עכבר, סגול חציל, סגול לילך, ורוד פוקסיה, ורוד בייבי, ברונזה, חום בוהק, זהב לבן, אפרסק זוהר, לימון, פנינה, אדמה מנצנצת
סומק מבריק בגודל ענק XL - גוון Shiny Clay
מוזאיקת ברונזר פסים Stripes בגודל ענק XL
לאושרי כי רב קיבלנו את הפלטה המעולה המכילה מגוון נרחב של צבעים ליצירת כמעט כל לוק שאפשר להעלות על הדעת- מה גם שהצללית השחורה פחם יכולה גם לשמש כאייליינר. העובדה שהפלטה לא מחולקת מראש אלא מגנטית מאפשרת להצמיד אליה גודטים (או פאנים)- הכוונה היא כמובן לצללית ללא הקופסא שלה- מה שחוסך מקום בתיק ומאפשר גמישות מלאה בעיצוב הפלטה כל אחד לפי טעמו. אין בפלטה צלליות מאט למעט השחורה, אבל כמובן שיש מקום להוסיף צלליות מאט אם רוצים.
בנוסף קיבלתי את מברשת האייליינר החדשה, שהאחיזה שלה מאוד נוחה. המברשת הזו וגם האחרות בסדרה זכו לתשבחות רבות מפי מאפרות קולגות. אני יכולה להעיד רק על מברשת הקונטור בינתיים שאני מאוד אוהבת אותה היות ואת המברשת לקונטור וסומק רכשתי בסדנת הטרנדים עם חן אבל אין ספק שכל המברשות החדשות בהחלט נוחות לשימוש.
ידיות מעץ מהגוני ואחיזה נוחה במיוחד- המברשות החדשות.


עוד מוצר שקיבלתי והלהיב אותי מאוד הוא צללית האבקה המינרלית החדשה של OFRA. מה כל כך מלהיב בצללית אבקה? אמנם אומרים אל תסתכל בקנקן- אבל אמנם הצבעים הם יפים אך האריזה כאן היא הדבר המלהיב. הצללית מגיעה עם סוגר מסתובב שאוטם לחלוטין את המסננת הקטנה שדרכה יוצא החומר. אמנם זה דבר קטן אבל גאוני, היות והוא מונע מהצללית להישפך בתיק האיפור ולטנף את הכל.
הגוון שקיבלנו, mikah, והדגמה של המנגנון
הצללית המצויינת הזו מגיעה ב11 גוונים:
L'orange כתום תפוז מט (ייחודי), Mikah יהלום שחור, Shiny Penny נחושת, Lemom Gold לימון מוזהב, Golden Pink ורוד מוזהב, Emerald Green ירוק אמרלד, Amethyst לילך זוהר, Amber אמבר מוזהב, Syann כחול בוהק, Gold Stone חום אדמה זוהר. Aquamarin Turquoise טורקיז .
את הגוון שקיבלנו הייתי מגדירה כירקרק אפרפר עם המוני נצנצים זהובים קטנטנים. צבע מאוד שימושי לטעמי הפרטי.
עוד מוצר שאני מאוד אוהבת שלהם הוא צללית הקרם שלהם, המכילה גם את הפריימר עיניים המצויין שלהם כך שהיא מעולה כבסיס כדי שהצללית שמניחים מעל לא תיכנס לחריצים. צללית הקרם מגיעה במגוון גוונים
לי יש את הגוון הבהיר ביותר ואני מאוד אוהבת אותו.




סיבים לריסים
בנוסף רכשתי לי את הסיבים לריסים- שמחליפים הדבקת ריסים לפוחדות מכך- אלו סיבי שיער זעירים שמניחים אותם מיד מעל מסקרה והם בהחלט מאריכים משמעותית את הריסים. את הסיבים רכשתי במסגרת סדנה שהעבירה חן צארום על טרנדים וחידושים מברלין. בOFRA דואגים למגוון השתלמויות מרתקות כמו זו- לא יכולתי לטוס לברלין אז לפחות קיבלתי סיכום רהוט מפי חן המקסימה. היות וכמה ביקשו ממני, אני רוצה לתת כאן כמה טיפים של חן- היא אמרה שהאיפור של איזור העיניים ואז הפנים הוא מאוד ישראלי ומאוד המליצה על התערוכה הזו כאמצעי לחידוש הידע וההשראה לכל מאפרת. חן המליצה להשאיר קו חשוף של צללית קרם בצמוד לקו הריסים על מנת שיחזיר אור לפלאש. חן המליצה מאוד להתנסות בפידור של הפנים עם מברשת לטשטוש צללית ולא עם פאף או מברשת גדולה על מנת לקבל גימור יותר אוורירי. חן אמרה שהדגש בחו"ל הוא על הנחת המייקאפ להשגת עור מושלם אבל עם מרקם קליל, שלא נראה מאוד מאופר. חן המליצה לערבב לחות עם הקונסילר המינרלי ולהניח על לקוחות באיזור של סבוריאה.
מבחינת גוונים הזהב מפנה את מקומו לברונז והגימור של האיפור הוא פחות מתכתי. הצבעים חמים- חרדל, חמרה, דובדבן וירוק בקבוק. הברונז חזר ובגדול.
חן אמרה שבחו"ל הרבה משתמשים במברשות- זה מגרה פחות את העור ולדבריה גם נותן יותר כבוד למרחב האישי של הלקוחה. גם בחו"ל חן ראתה שימוש בקונסילרים מלאי לחות כדי להשיג טקסטורה דקה. את הקונסילר יש לעבד ביד כדי להגיע למרקם דק. חן מערבבת לחות עם סיליקון ומניחה בטפיחות מעל איזורי סבוריאה.
הדבר האהוב עלי בחן הוא שהיא ממליצה לקחת רק מה שמתאים וטוענת שכל אחד יאמץ מה שמתאים לו ושכדאי להגיע עם ראש פתוח כי משהו קטן לטכניקה (כמו הפידור עם מברשת טשטוש צלליות שמאפשר ממש לעבוד במדויק על קווי ההבעה) יכול פשוט לשדרג פלאים את הגימור הסופי של האיפור וזה בעצם הדבר אליו שואפת כל מאפרת- לשדרג את הטכניקה שלה על מנת שהתוצאה הסופית על הלקוחה תהיה טובה, קלילה ועמידה יותר.
השימוש בטיפוח נכון הוא קריטי לאיפור עמיד בעל טקסטורה קלילה וחן משתמשת בסרום אנטי אייג' קוויאר של סקין על העור ועליו את הפריימר perfect cover המכיל 5 סוגי סיליקון
חן אימצה טכניקה שמתאימה למייקאפ שניתן לעבד אותו (לא דבלוור שאיתו צריך לעבוד מהר, אלא מייקאפ על בסיס מים)- הנחה של 3 גוונים שונים בצורה מעגלית- בT הכי בהיר, לידו גוון מעט יותר כהה ובצדי הפנים הכי כהה- למשל גוונים 2,4 ו7. הבדלים של כמה טונים שמחמיאים לכולם כמעט אם כי הטכניקה הזו לא מתאימה למנומשות או כהות. זו טכניקה שמיועדת לשפר את התוצאה של הצילום בסוף. לדברי חן פריימר עיניים הוא גם פריימר לשפתיים.
OFRA הביאו סטריפ ארוך ארוך לריסים שפשוט ניתן לגזור ממנו כמה שצריכים- גאוני ללא ספק. עוד משהו שהוא גם חיוני ואני שמחה שהם הביאו אותו הוא דפי בלוט לספיגת שומן וזיעה ללא פגיעה באיפור באריזה קומפקטית במיוחד מגולגלים סביב עצמם ופשוט חותכים כמה שצריכים.
פעם בפעם, בניצוחה של אורית ויזל מפורטל ביביוטי OFRA עורכים כנס מקצועי עם הדגמה ברמה גבוהה של מאפר מקצועי הכוללת כיבוד מצויין, הכנס האחרון היה ממש עכשיו, ב8.11, עם מיקי בוגנים. לא יכולתי להגיע לכנס, אבל הבנתי שהכנס היה נהדר.
שדרוג היכולות המקצועיות הוא תמיד מועיל וOFRA תורמים ללא ספק לעניין. כל הפניות שלי מאז ומעולם נענו בחיוך וביעילות וגם שירות לקוחות טוב הוא דבר חשוב כך שזו עוד נקודה לזכותם. 
את המוצרים ניתן להשיג בנקודות מכירה ברחבי הארץ. טלפון לבירורים והזמנות 08-9205945 ובאתר האינטרנט: www.ofracosmetics.co.il

הנה עוד אתר ממנו ניתן לרכוש את המוצרים.
אשמח לשמוע פידבקים ותגובות על כל נושא כאן בפוסט וחוות דעת נוספות כמובן. כמו כן אשמח לשמוע על חוויות מהכנס עם מיקי בוגנים, שלצערי נאלצתי להיעדר ממנו.

2 תגובות:

  1. רק שמעתי על המוצרים של ע.פ.ר.ה, לצערי טרם יצא לי להתנסות. שמעתי ביקורות מהללות על גלגל הקונסילרים שלהם וגם על הפריימר לעיניים. למען האמת לא ידעתי שיש להם מברשות [נו, תמיד לומדים משהו חדש :)]
    גלגל השפתונים נראה מצוין, לצערי הוא לא כ"כ פרקטי בשבילי.
    הרעיון לשווק פלטת צלליות ולהשאיר מקום לתוספות אישיות של הלקוחה זה רעיון גאוני! אהבתי מאוד.
    צלליות הקרם ממש עושות לי את זה- אני צריכה לנסות אותן בהזדמנות :)

    תודה על הסקירה המקיפה

    השבמחק
  2. אחלה פוסט, אכן עפרה היא חברה מצויינת עם מוצרים מצויינים.
    אלו אחת החברות היותר מבוקשת באתר www.chica.co.il

    השבמחק