יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

Age Defying WITH DNA AdvantageTM של רבלון- התרשמות אישית

קיבלתי את המייקאפ של רבלון age defying להתנסות. האריזה אטרקטיבית לדעתי-לאורך האריזה טבועה מעין ספירלה המדמה ככל הנראה סליל של DNA. לפי רבלון, זה מייק אפ קרם מטפח אנטי אייג'ינג ייחודי המשלב את סודות עולם האיפור והטיפוח באמצעות נוסחה ייחודית המטפחת את העור המספקת הזנה של לחות אינטנסיבית במטרה לסייע לDNA של העור להילחם בסימני הגיל הנראים לעין ונזקי השמש. מכיל מסנני קרינה SPF20 ,וכן מגוון ויטמינים.
יש לו חתיכות קטנטנות של נצנוצים לבנים, כך שהוא אינו מתאים למי שמחפשת גימור מאט.
הוא מרגיש קרמי יותר מאשר נוזלי וכאשר מניחים אותו התחושה היא עשירה כמו הנחה של קרם. הכיסוי שלו הוא פחות מבינוני. יותר מתאים למי שמחפשת כיסוי עדין יחסית
אני מרגישה עילגת כרגע כי יש לי בעיות במקדלת ואז כדי להקליד מאנ אני צריכה להעתיק ולהדביק ממקום אחר וזה מפריע מאוד.
כל הגוונים בארץ-35,30,25,20,15,10
כמה שעות אחרי שמניחים אותו
לחיצה אחת של המשאבה 

לחיצה אחת של המשאבה
היות ואני אוהבת את המייקאפ photoready ומרוצה ממנו, השוויתי בין המייקאפ הזה אליו. בקטגורית האריזה, שניהם מגיעים עם משאבה שמוציאה כמות מדודה שמספיקה לכיסוי קל במקרה של החדש ויותר מכך במקרה של הphotoready . הספירלה באריזה החדשה חביבה אבל אני אישית מעדיפה פקקים שחורים ולכן מעדיפה את הphotoready על אף שבקבוק שלם שלו נשבר לי (הפלה של מייקאפ אינה מומלצת אף פעם וזה מבאס במיוחד כשהוא נשבר). בהיות האריזה של החדש מוארכת ומרובעת הוא תופס פחות מקום מהphotoready .גם בתחום הביצוע לצרכים שלי הphotoready  טוב בהרבה מהחדש. ראשית כל גוון 002 שלו תואם כמעט במדויק לגוון שלי בעוד שבחדש 010 היה ורוד מדי ו015 כהה מעט וצהוב מדי.הגימור של photoready  טבעי יותר לטעמי וגם העמידות שלו עדיפה. במייקאפ Age Defying WITH DNA AdvantageTM יש חלקיקי נצנצים רבים שאני אישית ראיתי אותם והם הפריעו לי.
שניהם מכילים מסנני קרינה SPF20 .
לסיכום: זה מייקאפ קרמי בעל מרקם עשיר יחסית לטעמי שנותן כיסוי בינוני לכל היותר ואם לא מקבעים אותו הוא 'נוסע', בייחוד על עור מעורב נוטה לשמן. הוא נראה הרבה יותר טוב חצי שעה או שעה אחרי שמניחים אותו ודוהה באופן אחיד. עם העור שלי הוא התחמצן מעט והפך להיות חצי טון כהה יותר לאורך הזמן. גם עם פריימר אני הרגשתי שהוא הדגיש לי מעט את מרקם העור. אני חושבת שהוא יכול להתאים לבעלות עור רגיל עד יבש שמחפשות מרקם עשיר ותחושה קרמית אבל כיסוי בינוני ולא יותר. אשמח לקרוא התרשמויות של אחרות מהמייקאפ כאן בתגובות.
גילוי נאות: את המייקאפ Age Defying WITH DNA AdvantageTM

קיבלתי להתנסות מהחברה. photoready  נרכש במבצע, כפי שאני מעדיפה לרכוש בארץ את כל מוצרי האיפור שלי.
אני רוצה להגיד מילה טובה לסיכום על הסניף של ניופארם בקניון ביהוד. הדיילות שם תמיד מסבירות לי פנים, לא מציקות ומאפשרות לי להתרשם בשלווה ממוצרים, מה גם שהוא קרוב יחסית לבית שלי- עוד יתרון לטובתו.
גילוי נאות שני: מי שנכנס קודם לפוסט ראה כיתוב באנגלית שהועתק כדי שאזכור. אני אוהבת לקרוא ביקורות של אחרים כשאני כותבת את הביקורת שלי אם כי מפרסמת את דעתי ובמקום ללחוץ על שמור כטיוטה פרסמתי בטעות.


2 תגובות:

  1. סקרנית מאוד להתנסות, אם הכיסוי בינוני קצת מוריד מהחשק כי אני מחפשת כיסוי מלא. אבל היות והוא של רבלון בכל זאת אנסה

    השבמחק
  2. את בטוחה שזו התרשמות אישית?

    השבמחק