אני לא מתייחסת לסילבסטר כאל חג, כמובן, אבל סופה של שנה קלנדרית הוא תמיד הזדמנות לסיכומים. הפעם החלטתי לרכז עבורכם כמה מראות של סילבסטר.
מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן משיק את מראה האיפור למסיבת סוף שנת 2011
LE SMOKING, מראה מעושן מפתה ומלא תשוקה בהשראת הטוקסידו.
<><><>t
>
גם נטורל פורמולה, חברת מוצרי השיער, משיקים מראה בעיצובו של עומר אסף. שיער אסוף במראה נוסטלגי של שנות ה60.
<><><><>
>
בלוריאל מפנקים אותנו עם 4 מראות שונים ומקסימים, שלטעמי האישי "לבישים" לא רק לסילבסטר אלא גם ליום יום לחלק מהנשים שיוצא לי לפגוש- אני הרי תמיד אומרת שמה שלאחת זה איפור ערב מטורף אחרת לא תצא כך אפילו למכולת..ההשראה שלהם היא זהב. והבשורה של לוריאל לחגיגות סילבסטר 2011 היא זהב על כל גוניו- זהב מתכתי נוצץ, ברונזה ,זהב בהיר ,זהב חול וזהב
נחושת - הכול הולך .
ועוד גימיק מעניין שמגיע לארץ הוא:
המדבקות של VIOLENT LIPS זוכות להצלחה היסטרית בעולם, בעיקר בזכות שורה ארוכה של סלבריטאיות בינלאומיות המקפידות להתקשט במדבקות הצבעוניות בכל הזדמנות. בין נושאות הדגל של בשורת השפתיים המקושטות, כוכבת הפופ הבינלאומית ליידי גאגא, וכוכבת הריאליטי הכי לוהטת בהוליווד, קים קרדישיאן.
משרד הפרסום גרין – עינב, נבחר ללוות את השקת המוצר בישראל בקמפיין פרסום ומסע קידום מכירות רחב ממדים, שיגיע אל מקומות הבילוי והשופינג תחת הסיסמא Violent lips – Your lips say everything בתקציב של כ- 1,000,000 ש"ח.
VIOLENT LIPS קישוטי שפתיים זמניים במבחר צבעים וטקסטורות.
המוצר כולל 3 מדבקות בכל חבילה, מחיר אריזה הוא 99 ₪.
האמת היא שאני מכירה מוצר דומה, שמשווק עופר מדינה מSPARKS OF BEAUTY. אם אתם רוצים לרכוש מדבקות שפתיים שכאלו זה יעלה לכם כ70 שקלים, אבל השימוש הוא רב פעמי.
ונסיים בדיור:
אני בכוונה מסיימת עם דיור- זה טיזר לפוסט צפוי עם חוויות שלי מהשקת הכריסטמס של דיור, סווצ'ים ועוד.
לאיזה מראה הכי התחברתם?
מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן משיק את מראה האיפור למסיבת סוף שנת 2011
LE SMOKING, מראה מעושן מפתה ומלא תשוקה בהשראת הטוקסידו.
צילום- לי קולינס, המראה של YSL. הציפורניים מאוד מגניבות לטעמי. |
צילום- אוהד רומנו |
איזה יופי |
ועוד גימיק מעניין שמגיע לארץ הוא:
המדבקות של VIOLENT LIPS זוכות להצלחה היסטרית בעולם, בעיקר בזכות שורה ארוכה של סלבריטאיות בינלאומיות המקפידות להתקשט במדבקות הצבעוניות בכל הזדמנות. בין נושאות הדגל של בשורת השפתיים המקושטות, כוכבת הפופ הבינלאומית ליידי גאגא, וכוכבת הריאליטי הכי לוהטת בהוליווד, קים קרדישיאן.
משרד הפרסום גרין – עינב, נבחר ללוות את השקת המוצר בישראל בקמפיין פרסום ומסע קידום מכירות רחב ממדים, שיגיע אל מקומות הבילוי והשופינג תחת הסיסמא Violent lips – Your lips say everything בתקציב של כ- 1,000,000 ש"ח.
VIOLENT LIPS קישוטי שפתיים זמניים במבחר צבעים וטקסטורות.
המוצר כולל 3 מדבקות בכל חבילה, מחיר אריזה הוא 99 ₪.
האמת היא שאני מכירה מוצר דומה, שמשווק עופר מדינה מSPARKS OF BEAUTY. אם אתם רוצים לרכוש מדבקות שפתיים שכאלו זה יעלה לכם כ70 שקלים, אבל השימוש הוא רב פעמי.
ונסיים בדיור:
המראה לכבוד הכריסטמס של דיור. פשוט מהמם. |
לאיזה מראה הכי התחברתם?
ברור שהמעצבים הקלאסיים בחרו את האיפור הכי יפה, איב סאן לורן ודיור. איפור כזה קלאסי מתאים לכל אירוע ונראה פשוט מהמם כמו על כל כוכבנית מהסרטים.
השבמחק