יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

עדכוני MAC שונים וצללית שמאוד אהבתי.

מאז שהפכתי לבלוגרית הדוא"ל שלי מוצף בהודעות שלעיתים לא קשורות כלל לנושא בו הבלוג שלי עוסק, הלוא הוא איפור, טיפוח ויופי (לפעמים גם ציפורניים ושיער). כנראה שברגע שמתייגים אותי כלייפסטייל אני נידונה לקבל הודעות על אופנה, אקססוריז ונעליים, ריהוט ומסעדות ועוד ירקות. במקום לבזבז את האנרגיה שלי על התרגזות אני פשוט לוחצת על מחיקה ולא מתייחסת לנושאים שאינם מעניינים אותי. אם מישהו החליט שמתחשק לו לשלוח אלי כדורים כלשהם להתנסות אז אני פשוט לא אוכל להתייחס לעניין. גם כך יש המון חדשות ודברים הקשורים לאיפור שאני לא מגיעה אליהם כלל עקב עומס. דוגמה טובה לעניין היא חברת MAC שיש להם דברים טובים וכתבתי עליהם בעבר, אבל אני לא ממש מצליחה לעמוד בקצב ההשקה שלהם שגורם לי אישית סחרחורת לעיתים. אני לא מספיקה בכלל להגיע להציץ בקולקציה והופ- יוצאת לה מיד קולקציה חדשה.
היות ועבר די הרבה זמן מאז כתבתי על מאק ותא הדוא"ל שלי התמלא במידע שלהם, החלטתי לרכז כאן כמה דברים שכבר קרו במאק.
ביוני הם השיקו בארץ מעגל חצי ריסים וספוגית להנחה מדויקת, בתחילת יולי את קולקציית Semi precious עם פודרות מינרליות ושפתונים.
באוגוסט השיקו את MAC ME OVER, שזו היתה הברקה שיווקית וכתבתי על כך
בתאריך 12/10/2011 דוברת קרן האיידס "ויוה גלאם" של M.A.C , ליידי גאגא יחד עם המעצב והסטייליסט ניקולא פורמקיאטי השיקה סרטון קצר שיתאר את יצירת שמלת ה"ויוה גלאם" שיצרו יחד כחלק מקמפיין המודעות החברתית לאידס של קרן "ויוה גלאם".
המהלך האינטרקטיבי באתר Vivaglam.com  של M.A.C  מינף את כוחה של ליידי גאגא ואוהבי M.A.C כדי לגייס מודעות לנגיף ה- HIV  ומחלת האיידס ובדרך זו לתמוך בגברים, נשים וילדים המושפעים מן הנגיף ומהמחלה ברחבי העולם.
חברת M.A.C בחרה בזמרים ריקי מרטין וניקי מינאז' להיות הדוברים החדשים של "ויוה גלאם"- סידרת שפתונים וגלוסים  אשר M.A.C  תורמת 100% ממחיר מכירתם עבור גברים, נשים וילדים החיים עם HIV ואיידס.
קרן האיידס של M.A.C היא הלב והנשמה של החברה מאז הוקמה בשנת 1994 במטרה לתמוך בגברים, נשים וילדים החיים עם איידס ו- HIV ברחבי העולם. במסגרת פעילות זו הושקה סדרת VIVA GLAM הכוללת 5 ליפסטיקים וליפגלוסים הנחשבים לרבי מכר בכל העולם.
ריקי מרטין וניקי מינאז' ייככבו בקמפיין ההשקה של Viva Glam  ל-2012 שיעלה בפברואר 2012. את הקמפיין צילם במיאמי הצלם דיוויד לה שאפל.
ואז ב8.9 הם השיקו מייקאפ חדש, MATCHMASTER FOUNDATION SPF 15  (שעוד לא דגמתי אותו), עם לוק מתאים.
<><> <><> <><>
מראה האיפור לסתיו חורף 2011 של מאק עם המייקאפ החדש.


הטכנולוגיה שביסוד המייקאפ החדש  MATCHMASTER SPF 15 FOUNDATION, עושה שימוש בפיגמנטים שקופים וחדירי אור היוצרים נוסחה חדשנית, המאפשרת גימור מותאם אישית, המתמזג עם  גוון עורך.
בנוסף להתאמה המושלמת  MATCHMASTER מעשיר את עורך ומעניק לו גימור דמי מאט, מטשטש את מראה הקמטוטים ומסייע בוויסות מראה עור מבריק ושמנוני.


לכבוד שבוע האופנה, מאק השיקו פריימר חדש (שוב, גם אותו עוד לא דגמתי ואשמח לשמוע התרשמות ממנו בתגובות)
גם נמצא בחנויות מה8.9
זה נראה לי מעט חייזרי...


<><> <><> <><>
Prep + Prime Fortified Skin Enhancer SPF 35


<><> <><> <><>
Prep + Prime Transparent Finishing Powder/Pressed
לדברי החברה- מאחורי הקלעים של שבוע האופנה בולטת מאק כשחקנית ראשית בהכנה ואיפור הדוגמניות והשימוש בסדרת מוצרי PREP & PRIME  הוא הבסיס. עכשיו אנחנו מרחיבים את הסדרה עם:
Prep + Prime Fortified Skin Enhancer SPF 35 המסייע לתיקון ושיפור גוון העור.

 פודרה דחוסה, שקופה, להכנת העור, ליצירת עור משיי, חלק ורך שהאיפור כלל לא ניכר עליו והוא קורן בהילה נטולת צבע. התכשיר בא באריזה קומפקטית המאפשרת לך לרענן את המראה תוך כדי תנועה.
אני אכן שמעתי גדולות ונצורות על הפודרה בגרסה הLOOSE שלה, אבל היות ואני נאמנה מאוד לאנטי שיין של OFRA, עוד לא הגעתי לבדוק את הפודרה הזו, שכמו שאמרתי הביקורות ברשת מהללות.

ככלל אני פחות מתחברת לפריימרים של מאק אבל כמו שאמרתי עוד לא ניסיתי אותו, ובהחלט יכול להיות שהוא נהדר.

עוד קולקציה שהושקה בתחילת נובמבר היא קולקצית glitter &ice , ואתם מוזמנים לקרוא על הקולקציה בבלוג של ישראלה
מאק ישראל השיקו גם את פורמט הסדנאות החדש שלהם, וכתבתי על כך.


כמובן שלכבוד הכריסטמס מאק השיקו כהרגלם סטים חמדמדים ועורבנית חובבת נצנצים שכמותי צריכה מאוד להתאפק על מנת לא לשלוח יד אל הארנק ולרכוש מהסטים המעוצבים הללו Ice Parade- Holiday 2011-ערכות האיפור לחורף 2011 לפי החברה- "נצנצי את החורף עם אחת, שתיים או כל שלוש הצלליות האלו, דחוסות כמו כדור שלג וניתנות לניעור...6 כדורי שלג של צלליות בגוונים קרירים, גוונים חמים ובגווני אדמה, עטופים באריזות אמנותיות מופשטות, גיאומטריות או מעוגלות. אלו הצלליות הכי לוהטות שיש והן יחממו פי 6 את העונה הקרה ביותר של השנה!"


<><> <><> <><>


בהשקה של פורמט הסדנאות קיבלתי מהחברה להתנסות 3 מוצרים- צללית, שפתון וגלוס, כולם מקולקציית STYLEDRIVEN, שהושקה לא מזמן.  המוצרים בקולקציה אמורים להיות עמידים במיוחד.
נתחיל מהשפתון- גוון ורוד קר שנקרא DRESS IT UP. המרקם שלו מרגיש 'עשיר' יותר מהמרקם הרגיל וחמאתי וקל למריחה. הצורה של השפתון שונה מהצורה הרגילה של שפתוני מאק והוא פחות נוח למריחה ללא מברשת מהשפתון הרגיל, אבל כמובן ששימוש במברשת מקל על המריחה שלו.
<><> <><> <><>
dress it up
הגלוס, DRIVEN BY LOVE, הוא בעל נוכחות מרשימה במיוחד. הוא אדום מאוד וכאשר נטע הדגימה את מראה השפתון האדום היא השתמשה בו ליצירת רושם עז על כל מי שצפה בהדגמה.
<><> <><> <><>
אדום אטום עם נוכחות. הבסיס הוא שחור וסגול- driven by love
גולת הכותרת והמוצר שאיתו אני רוצה לסיים הוא הצללית pink frontier שהפכה להיות אחת האהובות עלי לכל שימוש כמעט.
על אף שאני חובבת סדרתית של ורוד וזהב ואפרסק מוזהב, לעיתים אני מחפשת משהו שיותר מתאים ליום יום. כמאפרת יוצא לי להיתקל המון בנשים שמאוד לא אוהבות ורוד ואפילו קשה להן להתחבר לגוון האפרסקי שאני כל כך אוהבת. הן אוהבות חום. תמיד אני מצליחה למצוא את הגוון החום שיהיה חי מספיק ובעל תת גוון ורדרד או אפרסקי, היות וזה מה שמחמיא לנשים רבות. כאשר ראיתי את הצללית הזו לראשונה לא עלצתי. היא נראתה לי פשוטה יחסית והזכירה לי את המילניום פינק של OFRA, אבל כאשר דגמתי אותי הפנמתי שלטעמי זו לא רק צללית בסיס נהדרת אלא גם סומק מעולה ליום יום. אני אישית לא אוהבת להניח הרבה סומק וזה צבע נהדר כי מאוד קשה עד בלתי אפשרי להגזים עם הנחה שלו.
pink frontier ןאני. גם כסומק וגם כצללית.




הסווטץ' מראה בבירור שהצללית של מאק מעט כהה יותר וורדרדה אבל מאוד בעדינות.
אשמח לשמוע בתגובות כאן בבלוג אם התחברתם למוצרים כלשהם מהזמן האחרון שמאק השיקו, מה תיקחו אם בכלל מכל אחת מהקולקציות ותובנות אחרות. כרגיל אני מזמינה את כולם לעקוב אחר הבלוג שלי וכמובן להגיב :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה