יום שבת, 10 בדצמבר 2011

דיור מזהיבים את הסילבסטר

כמו שהבטחתי בפוסט שלי לקראת הסילבסטר, ההשקה של דיור מקבלת פוסט משל עצמה:

כדאי לציין שבית דיור חוגג 65 שנים השנה. ב16 בדצמבר 1946 נפתח בית דיור וכבר 65 שנים הם פועלים ללא לאות.  בגלל שהיו כמה וכמה, לא התאפקתי ואני מעה כמה תמונות נוסטלגיות

12 בפברואר, 1947 - כריסטיאן דיור מטביע את חותמו על ההיסטוריה של האופנה עם הצגת קולקציית ההוט-קוטור הראשונה שלו.
פינת הבישום. המאפרה בקידמת התמונה היא רק אינדיקציה אחת מיני רבות שמראות על הזמן בו צולמה התמונה
"המראה החדש" של דיור

ועכשיו לדון בנושא- אני ובלוגריות אחרות הוזמנו להשקה של דיור שלכבודה הביאו לארץ את השמלה שלבשה שרליז ת'רון בפרסומת של הבושם המפורסם שלהם, J'ADORE,
אז לטובת מי שלא ראה, צירפתי את הסרטון לפרסומת.
השמלה בלייב לטעמי הפרטי נראתה כמו משהו משיא הסטייל של רחוב אלנבי פינת בת ים, אבל בסרטון היא נראתה בהחלט מרשימהלאחר שטעמנו מהשמפניה ומהפררו רושה הובילו את כולנו הבלוגריות לסניף של סופרפארם בקניון רמת אביב, שם היתה ההשקה. מקסים להגיע להשקות במקומות יעודיים וזה בהחלט עוזר להתמקד במוצר הספציפי אותו מנסים להציג לי, אבל יש בהחלט קסם בחשיפה לדוכן של המותג וראיה של המוצרים במצבם ה"טבעי" מול הלקוחות.
ממש בכניסה חיכה שולחן איפור מקסים (לשניה קיויתי שיופיע תיק מארי פופינס ואוכל לקחת את השולחן המלהיב הזה הביתה, אבל זה לא קרה כמובן) עם המוצרים של חורף 2011
אויש, אתה חתיך אתה...

אבל לא נתתי לזה להסיט את תשומת לבי מהנושא (טוב, אולי רק קצת) וניגשתי אל הסטנד

ככה זה נראה על הסטנד
כמובן שבכל סילבסטר משיקים משהו זוהר או מנצנץ והפעם הושק מוזהב. שמה של הקולקציה הוא ROUGES OR ולדברי הדיילים במקום מוצר הדגל בין 8 השפתונים ו8 הלקים הוא הלק המוזהב והשפתון המוזהב, כאשר לדברי הדייל שטיפל בי (אני ממש גרועה בשמות, מתנצלת), הם אמורים לבוא מעל לק או שפתון אחר, בהתאמה.
את השפתון נתתי לדייל להניח מעל הLADY DANGER של מאק איתו יצאתי בבוקר

מורחים, מימין כיצד זה נראה אחרי. הכובע הוא של lia marrionette
היות ונכנסתי עם עם ציפורניים נטולות כל לק הקרבתי את עצמי למענכם (טוב, נו, לא ממש- אני מאוד אוהבת לקים, אבל גם להתלונן זה סוג של תחביב).
חוץ מהכחול כולם שייכים לקולקציה
לאחר מכן נתתי לבחור החביב למרוח לי את הטופ הזהוב
אני אישית לא התחברתי לאף אחד מהצבעים האלו למעט הכחול הכהה המנוצנץ של קולקציית החורף, אבל אני מודה ומתוודה שהסיכוי שאני אשלם על לק לציפורניים את המחיר שדיור דורשים הוא קלוש ביותר, על אף שכמובן שהפורמולה שלהם מאוד איכותית.
צילום הסווצ'ים- מרינה מ"יש יופי בכולנו"


מרינה הסכימה לצלם את הסווצ'ים של הלקים והשפתונים במצלמה המצויינת שלה היות ושוב שכחתי את המצלמה שלי בבית, מה גם שמעט קשה לי אישית לצלם סווצ'ים בצורה טובה והפעם נעזרתי בחברות לחלק מהסווצ'ים שצולמו בסלולרי שלי.
ואז קצת השתגעתי והחלטתי לנסות כמה מהשפתונים ישירות עלי- כדי להראות כיצד זה נראה על השפתיים:

מתנצלת על השניים שלא צילמתי על השפתיים שלי (777 ו747)
לזהב ממש לא התחברתי, לא כבסיס ולא מעל שפתון אחר- אבל אני מודה ומתוודה כאן שאני פחות מתחברת לגוונים זהובים וחומים על השפתיים. מכל השפתונים אהבתי את 961 ביותר ומאוד שמחתי כאשר קיבלתי אותו במתנה.

961- צילום של דיור

קיבלתי גם את הבושם J'ADORE, שהריח שלו נהדר לטעמי- פרחוני ומעט מתקתק, בדיוק כמו שאני אוהבת, והבקבוק מאוד מזכיר את שבט ארוכות הצוואר בתאילנד.
ואתם? האם משהו מהקולקציה שבה את לבכם או קרץ לכם לרכוש איתו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה