יום שני, 26 בדצמבר 2011

שפתיים נועזות

לאחרונה ניתן למצוא מגוון של מדבקות לשפתיים.


לפני הכל אני רוצה לומר שאם אתם מסוג האנשים שלא אוהבים דברים על השפתיים שלהם- המוצרים האלו לא בשבילכם. בשניים שניסיתי מרגישים את המוצר על השפתיים והתחושה היא כאילו משהו חוצץ בינך לבין העולם.


אז למה לעולל כזה דבר לעצמך, אני מניחה שחלק ישאלו:

-בשני המקרים הצורה של המדבקה די מתעלמת מצורת השפתיים הקיימת. במקרה ויש צלקת רצינית בשפה כלשהי המדבקה או הקעקוע עולים עליה לחלוטין כך שזו בהחלט יכולה להיות אפשרות למי שממש לא אוהבת את צורת השפתיים שלה.

-המדבקה של XOTIC ניתנת לשימוש חוזר 3-4 פעמים והיא מאפשרת להסתובב עם שפתיים מנצנצות מאבנים בלי לדאוג שאבן בודדת תיפול ובידיעה שצורת השפתיים נשארת מושלמת.

-זה גימיק וזה מגניב ודורש פחות מיומנות 'איפורית' מאשר איפור עיניים (גם איפור העיניים של XOTIC דורש שדרוג כלשהו)- פשוט להדביק וגמרנו.ברגע ששמים דבר כזה על השפתיים רוב האנשים לא יתאפרו כמעט כלל בעיניים (למעט כמובן מסקרה שהיא דבר חיוני ביותר תמיד לטעמי)

-המדבקה של XOTIC לשפתיים למעשה מעלימה את כל החריצים בשפתיים.

אז מה אפשר להדביק על השפתיים?

הראשון שקופץ לי לראש והוא אינו קעקוע אלא מדבקה, הוא הKISSES של XOTIC, שכזכור ניתן להשיג אותו במבצע מיוחד לקוראי הבלוג שלי- כל הרוכש מדבקות עיניים יקבל מדבקות שפתיים ב25 ש"ח בלבד. להתרשמות מכל מגוון מדבקות העיניים יש להיכנס לקישור. להתרשמות ממדבקות השפתיים יש להיכנס לכאן.

תמר דקר פנגס גם היא מביאה כאלו לארץ (לא התנסיתי בהן,אבל הן זהות לאלו שאני סוקרת כאן, לפי הסרטון שלה ביוטיוב וגם לפי השיחה שלי איתה). היא כמעט חיסלה את כל המלאי ומוכרת אותן 3 ב70 (יש אפשרות לרכוש רק אחת). היבואנים של VIOLENT LIPS, מדבקות לשפתיים שמגיעות 3 באריזה ועולות 99 ש"ח, הם החדשים ביותר ולהם יש מערך שיווק נהדר, ששלח לי אותן להתנסות. המדבקות האלו סוחפות את העולם, בייחוד בגלל שכוכבות כמו ריהאנה ולייידי גאגא משתמשות בהן. הפוסט הזה בעיקר מסכם את דעתי ואת ההתנסות שלי עם המדבקות האלו.

חברת משיח קוסמטיקס בע"מ, יבואנית ומשווקת מוצרי קוסמטיקה ייחודיים, תייבא את קישוטי השפתיים של חברת VIOLENT LIPS לישראל לקראת חגיגות הכריסמס והשנה האזרחית החדשה. שהן היום בלילה, אבל זה גימיק מגניב לכל מסיבה. העלות של המדבקות אצלם היא 99 ש"ח.VIOLENT LIPS, מדבקות השפתיים המיוחדות, הן פטנט המיוצר בארה"ב ומשווק בהצלחה מסחררת על ידי חברת SEPHORA בעולם כולו. המדבקות מעוצבות במגוון מרהיב של דוגמאות וצבעים ומשמשות כקישוט זמני במסיבות, מועדונים וערבי בילוי. הן פשוטות להדבקה על השפתיים, אינן מפריעות לשתיה או אכילה, אינן גורמות לשינוי תחושה בשפתיים ומחזיקות מעמד כשמונה שעות בקירוב.
המדבקות האלו מגניבות ללא צל של ספק. מאוד מאוד חשוב לקרוא את ההוראות לעומק ולצפות בסרטון ההדרכה של החברה- אחרת פשוט נהרסת המדבקה. אני הרסתי איזה 3 (מודה ומתוודה, הרסתי אחת לפני שקראתי בקפידה) עד שהצלחתי לגלות את הדרך היעילה ביותר עבורי ואני חולקת אותה אתכם כאן.


קודם כל- הנה הסרטון של החברה


ועכשיו חזרה אלי




הדוגמה עם הנקודות

דוגמה עם פסי זברה





המעטפה השחורה מכילה בפנים 3 מדבקות שפתיים, דף הוראות מפורט שכמו שכבר כתבתי חשוב לקרוא אותו לעומק ודף קטן שנועד לחשוף את הרוכש לדוגמאות אחרות קיימות, מעין טיזר שכזה.


אתכם זה מגרה לרכוש עוד כאלו? הטיזר

דף ההוראות- נא לקרוא לעומק ובהקפדה טרום שימוש






המדבקה בתוך האריזה- דוגמת הזברה.
קווי גזירה מנחים של החברה- אני ממליצה לגזור לפי העין ולא לפי הקווים.
מצטיידים במספריים (כאלו של ציפורניים הן הטובות ביותר למלאכה הזו, אבל גם מספרים פשוטים יועילו), ספוגית מייקאפ או ניקוי או לחילפין כדור צמר גפן או ביסת בד ומים.

מודדים את גודל השפתיים וגוזרים- קודם בצדדים ואז מודדים שוב וגוזרים את החלק הפנימי של המדבקה (יש קווים מנחים). אני ממליצה למדוד כמה פעמים ולגזור פעם אחת, רק כשבטוחים, כי אם טעיתם יהיה קשה מאוד לתקן את זה. אפשר יהיה לנסות עם השאריות שנשארו אחרי שגזרנו, אבל זה קשה ויכול לפגוע במה שעשינו. בכל מקרה הדוגמה עם הנקודות קלה הרבה יותר לתיקון מהדוגמה עם הפסים.

מקלפים את הפלסטיק המגן ומניחים על השפה. חשוב שהשפתיים יהיו יבשות- ללא קרם לחות או כל דבר אחר. חשוב גם למקם מאוד במדויק- אחרי ההדבקה כמעט בלתי אפשרי לעשות כל דבר עם המיקום, כך שמומלץ בחום לקלוע.

מדדתי, גזרתי והנה קילוף הפלסטיק

מדביקים קודם על השפה התחתונה- כי זה הרבה הרבה יותר קל....



בינתיים בסדר
בכל מקרה אני ממליצה לעשות קודם את השפה התחתונה- היא קלה יותר באורח משמעותי במיוחד מהשפה העליונה- שגם יותר קשה לגזור אותה וגם יותר קשה למקם אותה. בשפה העליונה מאוד חשוב למקם ממש במרכז במדויק. מסירים את הפלסטיק המגן, פותחים את הפה ומעט מותחים אותו ואז מדביקים את המדבקה במדויק. על השפה התחתונה זה קל יותר לאין שיעור ובשפה העליונה אפשר להניח ואז לעבור עם ספוגית מלאת מים (אם אין ספוגית גם מגבון,צמר גפן או חתיכת בד יעבדו- בסך הכל צריך משהו להרטיב את המדבקה)

 
מדדתי וגזרתי

לפני שאני חושפת איך יצא-הנה למה חשוב להקפיד על ההוראות...

אה גדול לפני ההרטבה. חשוב מאוד למקם טוב- כדאי למדוד מהאמצע של השפתיים (אמצע הלב או במקרה שלי המשולש)

התוצאה הסופית- אולי המוצר הזה פשוט לא נועד עבורי....




אני יודעת שזה נשמע די שטותי- אבל באמת חשוב להקפיד על הדבקה נכונה היות ואין שום דרך לתקן אחר כך.


אחרי שמדדנו והנחנו וטפחנו עם מים עד שנפרד הנייר המדבקה (הוא מתרומם ומשאיר שפתיים מגניבות במיוחד) טופחים עם הספוגית מלמעלה בעדינות ונותנים לכל העניין להתייבש 5 דקות.


חשוב לזכור לא להניח גלוס מלמעלה!!!! חומרים שומניים ממיסים את המדבקה הזו.


מוסיפים איפור עדין יחסית (אפשר גם להתפרע, אבל זה באמת עניין של העדפה).


זה עמיד בין 4-8 שעות בערך.


לסיכום- אין ספק שזה מוצר מגניב אבל הוא לשימוש רק לאירועים מיוחדים. אני למשל לא אוכל לעמוד ביום שלם של חווית העולם דרך ניילון נצמד או כפפה (זה מאוד מוזר לנשק את הבנות או את האיש עם הדבר הזה, ואני מאוד אוהבת לנשק את אהוביי). השימוש בהן החזיר אותי בנוסטלגיה לעבר (הקעקועים הפשוטים האלו שמגיעים עם כל מיני מסטיקים- מישהו זוכר?) אני בטוחה שאחרי כמה שימושים הופכים סופר מיומנים איתן והן אלטרנטיבה מעניינת לאיפור שפתיים.


לסיום הנה משהו קצת משוגע שעשיתי איתן




מדבקות שפתיים והמון צללית DAZZLE DUST של ג'ייד...

אז מה דעתכם?

3 תגובות:

  1. לא היה איכפת לי לנסות אותן למסיבה או משהו, למרות שהשפה העליונה נראית ענקית, במיוחד לשפתיים שלי...

    השבמחק
  2. כן,השפה העליונה והשפה התחתונה באותו גודל במדבקות והשפה העליונה והשפה התחתונה של רוב האנשים לא זהות,אפשר לגזור קטן יותר ממה שגזרתי,כל אחת והשפתיים שלה

    השבמחק
  3. זה נראה כמו הוצאת כסף מיותרת. אולי משהו שמתאים לילדים בפורים אבל בטח לא ליציאה או אפילו מסיבה, כי זה נראה מתפרק ובעיקר, מוזר.

    השבמחק