יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

קוקו קטיפתי וזוהר

אין זה סוד שהצצה אל מאחורי הקלעים של צילום לוק היא חוויה ייחודית, לפחות עבורי וכמובן שכאשר איש המקצוע הוא עומר אסף (איש בעל כישורים רבים ומגוונים שאני מכירה בעיקר כמאפר הבית של קרליין) במקרה של צילום תמיד יש לאומן רעיון כלשהו בראש ואותו הוא מיישם. בסיטואציה כזו מצלומות לרוב אלפי תמונות כאשר בסוף נבחרת אחת.כמו שניתן לראות מהתמונה שנבחרה הפעם הפוקוס הוא אך ורק על השיער.
התמונה שנבחרה עבור המראה
התהליך של ביצוע הלוק מסקרן תמיד וכאשר אני עובדת על לוק אני מגיעה עם רעיון מוגמר, אבל לעיתים השילוב עם התאורה, הדוגמנית והצלם משפיעים על התוצאה הסופית ומשפרים אותה.
ליד המראה בצד מחכה נבחרת המוצרים
ובצד השני של המראה עוד מוצרים...
על הסט- נגיעה...
גם בצילום המטושטש הזה רואים שלדוגמנית יש שיער יפה
עוד קצת לסדר, כדי להגיע לשלמות
קצת מהחברה: נטורל פורמולה מציגה את מראה השיער המוביל לעונת סתיו חורף 2012-2011

VELVET SHINE – קוקו במראה קטיפתי וזוהר פרי יצירתו של מעצב השיער עומר אסף. המראה מציג תסרוקת קוקו בעיצוב חופשי וטבעי, המעניק אפשרות להראות כל יום ובכל מצב אופנתית ומעודכנת.
את המראה מציגה דוגמנית בצילומי גב אופנתיים - ההתייחסות לאישה מבחינתי דרך הגב, האיבר החושני והמסתורי שלה, ממקד את הפוקוס על השיער והמראה האלגנטי, קל לתחזוק ומדבר אל כל אישה", מסביר אסף, "נטורל פורמולה מחברת את האישה לנשיות שלה בצורה הכי טבעית שיש, בתסרוקת ובמוצרים המקנים לה את המראה".
את מראה החורף עיצבנו במיוחד על מנת לאפשר לכל אחת ליישם את המראה בכוחות עצמה. זהו מראה חופשי וחושני - המבליט את איכויות השיער במראה חלק המשדר אלגנטיות - מתאים גם לערב וגם ליום יום. אומר מעצב השיער עומר אסף.
את המראה החדש ניתן להשיג בעזרת שילוב פשוט של שלושה מוצרים המכילים תמציות טבעיות: קרם לחות עם שמן טבעי, ספריי מעניק ברק וסרום טיפולי REPAIR, התואמים את תפיסת הקו הבריא של החברה."
הנה הסרטון של המראה:
המראה עושה שימוש בשלושה מוצרים מובילים מבית נטורל פורמולה:
קרם לחות עם שמן- קרם לחות עשיר בשמן טבעי ,מחייה את מראה השיער מעניק הזנה אינטנסיבית, מרכך ומשיב לו את הברק והחיות. להשיג במגוון לחות עם שמן לשיער יבש,לשיער צבוע או לשיער מתולתל.

מחיר: 29.99 ₪ תכולה: 400 מ"ל .
סרום טיפולי REPAIR - סרום עשיר המאפשר בנגיעה להגדיר את קצוות השיער. מכיל מיקרו-סיליקונים וויטמינים ומינרלים להזנה וחיזוק השערה. משיב לשיער במהירות את המראה החי והחיוני
מחיר: 49.99 ₪ תכולה: 145 מ"ל .
ספריי מעניק ברק - למראה שיער מבריק ובריא עם פרוטאין משי. עוטף את השיער ומעניק לו זוהר וחיוניות. מכיל רכיבים טבעיים לשמירת הלחות הטבעית של השיער .
מחיר: 39.99 ₪ תכולה: 145 מ"ל .
את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק הגדולות

ומה דעתי?
קיבלתי את הסרום ואת קרם הלחות עם השמן, שמיועד לשיער מתולתל. היות והשיער שלי אינו מתולתל (הוא ממושמע והוא יהפוך מתולתל אם אכבול אותו בצמות למשך לילה, אבל הוא חלק עד גלי וכמובן צבוע. אפילו אישי האהוב לא זוכר מה צבע שיערי המקורי (להודות באמת גם אני לא. אני חושבת שהוא חום כהה די משעמם, אבל אני לא יכולה להיות בטוחה היות ואני לא מאפשרת לשיער שלי באמת להראות את עצמו ומיד צובעת.) בחברה היו מאוד חביבים ונתנו לי גם את הקרם לשיער חלק עד גלי. פיצלתי את השיער ל2 והנחתי את הלחות לשיער חלק עד גלי בצד אחד ואת הלחות עם השמן בצד השני. הלחות ללא השמן הרגישה יותר קלילה ואכן התאימה במדויק לצרכי השיער שלי.
על אף שיש לנו כמות מוצרים די מכובדת לטיפוח השיער, האיש האהוב שלי נאמן לנטורל פורמולה שלו, קרם הלחות הישן והטוב בטענה ש"סוס מנצח לא מחליפים" אפילו שמדי פעם הוא מנסה מהמוצרים שלי.
ישן מפני חדש? הגודל זהה לחלוטין, האריזה שונה כמובן וכן התכולה.
הריח של קרם הלחות אכן מכיל גורם אגוזי כלשהו, אבל הוא עדיין עדין מאוד ואני אישית אהבתי אותו. יחד עם זאת, כאשר נתתי לשכנתי בעלת רעמת התלתלים להתנסות בקרם היא טענה שהריח חזק לה ברגע המריחה(כרגע יש לה בבית את הקרם של מישל מרסייה לבניית תלתלים והריח שלו שונה ומזכיר מעט תפוחים לטעמי הפרטי) הריח נעלם לה והקרם עושה את עבודתו ועוזר לעיצוב השיער שלה בצורה עדינה ונוחה בלי להרגיש כבד.
לחות לחלק עד גלי לעומת הלחות עם השמן לשיער מתולתל- התמונה הוקטנה, הם בדיוק באותו גודל.
הכמות שיוצאת כאשר לוחצים מספיק לשיער קצר- השיער שלי, שמגיע קצת אחרי הסנטר, הזדקק ללחיצה וחצי על מנת לספק את צרכיו הלחותיים. הצבע של הקרם לשיער מתולתל הוא קרמי-צהבהב ולא לבן, אבל זה לא משפיע על התפקוד שלו אלא רק קוריוז קטן. כמובן שכמו בכל קרם לשיער יש לזכור להסיט את הפתח לצד שמפסיק את יציאת הקרם בתום השימוש
בסך הכל זהו קרם שעושה את העבודה במחיר סביר לחלוטין.
ומה דעתכם על המוצרים של החברה? לתגובות כאן אני תמיד שמחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה