יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

המסקרה אניגמה של קרליין בקמפיין חדש, וההתנסות שלי.

לאחרונה הייתי מאחורי הקלעים של צילום מראה החורף של נטורל פורמולה שם עומר אסף תפקד כמעצב שיער. כמובן שלא יכולתי להתאפק ודיברתי קצת על האיפור של קרליין עם עומר (שאני לא אדבר על איפור? זה קשה לי מדי, אין מה לעשות) דיברתי כמובן על הפנטום גלוס שלהם. הוא בהחלט מכתים והטיפ החמוד שקיבלתי הוא להניח אותו גם על הלחיים, רק שכמו שציינתי בפוסט עליו- אם יש חוסר אחידות אז הוא מכתים בצורה לא אחידה, אבל הוא לא מרגיש כבד או כמו גלוס בכלל ונותן מראה בריא ומבריק. כסומק יש לו בהחלט מראה מבריק ו'בריא'- ממליצה לנות את העניין בפרטיות לפני שיוצאים החוצה היות וכמו שאמרתי ההכתמה משתנה בין אנשים שונים בתלות בגוון ואחידות העור כמובן.
תענוג לראות את עומר עובד- לראות אדם מונע מהשראה בתהליך עבודה זה פשוט כיף ואני מקווה שיהיו עוד הזדמנויות כאלו.
ואם אני כבר מזכירה את קרליין ועומר אסף, הנה עוד משהו קטן שמעניין לדעת- את המידע קיבלתי מהחברה.

חברת קרליין, חברת הקוסמטיקה המובילה, מעלה קמפיין פרסומי לרגל השקת המסקרה החדשה מסדרת אניגמה, פרי פיתוח בלעדי בשיתוף עומר אסף מאפר הבית. קמפיין הפרסום בהשקעה של מיליון שקל ₪, עולה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר, נטע יער.
הקמפיין תחת הסלוגן "לדיוק ולמראה מושלם כמו באיפור מקצועי", כולל תשדיר טלוויזיה ומודעות פרסום במגזינים המובילים.
במרכז הסרטון עומד עומר אסף, אומן האיפור ומפתח הפטנט (מדגם רשום) של המסקרה מסדרת אניגמה, אשר מדגים את פעולתה של המסקרה על הדוגמנית השוודית הבינלאומית, פיי, במעבדות היופי של קרליין. פיי, הובילה קמפיינים לחברות מובילות כגון H&M,ריפליי ועוד והופיעה על שערי מגזינים בינלאומיים כמו אל העולמי, מארי קלייר, גלאמור, ווג ועוד.
אניגמה - המסקרה החדשה מבית קרליין, היא מסקרה אשר פותחה יחד עם מאפר הבית עומר אסף, בעל שנים של ניסיון בתחום האיפור המקצועי והפקות האופנה, מתוך רצון ליצור מסקרה אולטימטיבית, נוחה לתפעול אשר באמצעותה ניתן להשיג תוצאות איפור מושלמות במינימום מאמץ.
המסקרה בעלת המברשת הדו צדדית מעניקה מצד אחד הדגשה של קו הריסים ומצד שני מאריכה ומעברה את הריסים.
התוצאה: מראה דרמטי, נחשק, עשיר וצפוף בתוך שניות. הריסים נצבעים במריחה אחת והמברשת הטכנולוגית החדשה מפרידה ומפזרת את המסקרה על הריס תוך כדי עיבוי והענקת אורך משמעותיים.
התוצאה: מסגרת מרשימה ודרמטית לעיניים המחקה את פעולת הדבקת ריסים מלאכותיות ללא מאמץ!
הנוסחא הייחודית של מסקרה אניגמה מכילה:
שילוב של שעוות טבעיות המעניקות לחות והזנה לריסים. מועשרת בתמצית אצות אדומה עשירה במינרלים לחיזוק גמישות הריסים, המונעת שבירה או יובש. פולימר צמחי חדיש המעניק כיסוי מקרוסקופי, קל, לריסים ועמידות בפני תנאי או מים.
פיגמנט שחור מסוג קרבון (פחם) שאינו דוהה ושומר על עומק וברק למשך שעות ארוכות.
למסקרה מרקם קרם המלטף את הריס ועוטף אותו מהשורש ועד הקצה.
המסקרה בגוון שחור כחול ולא שחור.צבע מעולה לטשטוש עייפות

ומה דעתי? בתמונה ניתן לראות את העין שלי לפני ואחרי הנחת המסקרה המדוברת. היא בהחלט עושה את עבודתה אם כי לא הקפדתי על ההנחה ולכן נוצרו לי מעט גושים. בגלל הצורה הייחודית של המברשת צריך מעט להתאמן איתה על מנת שההנחה תהיה מוצלחת. בתחום העיבוי היא לא רעה בכלל והיא גם מעט מעגלת. הפרדה היא לא התחום החזק שלה, אבל נפח ריסים והפרדה הם דברים כמעט הפוכים.

המסקרה אכן מאריכה ומעט מעגלת. היא ם מעבה, אך לא בצורה משמעותית.
השימוש בה דורש מיומנות, אבל התרגול בהחלט שווה את התוצאות, לפחות עבורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה