יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

מה מה מה? MALU WILZ

יחסית לגודלה של מדינתנו יש כאן מגוון נרחב של מותגי איפור- חלקם תוצרת מקומית וחלקם מחו"ל. היות ואני קוסמטיקאית ולא רק מאפרת, אני נחשפת פעמים רבות למוצרי איפור שאינם זמינים לאחרים בזמן שאני מבקרת בחנויות המוגדרות לקוסמטיקאיות בלבד. הפעם אני רוצה לדבר על חברה עליה לא שמעתי עד לפני כחודשיים. חברה גרמנית ושמה MALU WILZ. למעט העובדה שבמוחי הקודח מילים ומשמעויות מיידית נעשה לי קישור עם השפה האנגלית וזוג המילים הפך ל'רצון רע' (Malicious Will) זה לא מעיד דבר בשום צורה על המותג כמובן, מה גם שהשם הוא גרמני כמובן. היבואן שלהם בארץ הם ג'רנטיק, חברה המשווקת מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות בלבד ומי שרוצה לעבוד עם המוצרים שלהם מחויב לדברי החברה לעבור קורס על מנת להשתמש במוצרים כמו גם להתעדכן בדברים החדשים בעולם הקוסמטיקה. נכון לשיחתי האחרונה עימם הקרמים שלהם מכילים פאראבן אבל במינון סופר נמוך (0.03 לדברי המנכ"לית שאמרה לי שאם לא שמים פראבן כנראה שאין מה לשמר ושהמינון אצל ג'רנטיק הוא הנמוך ביותר, לאחר שנכנסתי איתה לדיון קצר על כך)
מי שרוצה להתרשם מהמוצרים מחויב לקבוע עימם פגישה, גם לגבי ג'רנטיק וגם לגבי MALU WILZ, אז קבעתי פגישה בבוקר ופגשה אותי המדריכה, סיגל רייס. החנות נמצאת ליד כיכר המדינה ולשמחתי הרבה מצאתי חניה בכחול לבן. לא היה שום מקום לרכוש כרטיס חניה, אבל בעידן הטכנולוגי של היום קיים פלא בשם "פנגו חניה מהנייד"- 4500- אומרים בקול את שם העיר בה רוצים לחנות וחונים מאותו הרגע בתשלום- בלי כרטיס, הטענה או כל דבר אחר. באמצע הפגישה שלי (שנמשכה הרבה זמן כי רציתי לצלם הכל לפוסט... כמובן שבסוף שכחתי משהו-לא צילמתי את הצלליות או התנסיתי בהן, אבל לחברה יש גם מגוון צלליות) קיבלתי SMS שאמר לי שפקח בדק את האוטו וגילה שחניתי באישור בפנגו חניה. תענוג שיש כאלו דברים. ההתרשמות שלי מהמוצרים היתה בחנות ולאורך כל היום היות ולא רכשתי דבר. אם ארצה לרכוש, אני תמיד יכולה להזמין דרך PROSHOP, שמחזיקים את עפרונות הקונסילר מהם ממש התלהבתי
אז נתחיל ממה שיש לג'רנטיק להגיד אודות Malu Wilz:
מותג איפור בינלאומי תוצרת גרמניה, יוקרתי ומשווק לשוק המקצועי והפרטי בכל העולם.

Malu Wilz מציעה מגוון רחב של מוצרי איפור המיועדים למאפרות המקצועיות והמשתמשות הפרטיות הכוללים: איפור פנים, עיניים, שפתיים, ליין ערב, ליין מינראליים, איפור בסיס, מברשות מקצועיות, סטנדים, מוצר ייחודי לכיסוי והסוואה-קמופלאג' המכסה כל פגמנטציה הקיימת על העור, ערכות לטיפוח הציפורן, איפור גבות, מוצרי פטנט ועוד.

קישור לאתר: www.maluwilz-israel.co.il

קישור לדף הפייסבוק: http://www.facebook.com/#!/Israel.MaluWilz

אומן האיפור, ג'ובאני פסיליו מבית MALU WILZ מגיע שוב לאור בקשות חוזרות מצידכם והצלחה גורפת מביקורו הקודם לתת לכם במתנה סדנת איפור. ג'ובאני משמש כמדריך ראשי של חברת מלו ווילז. בין מראות האיפור השונות תוכלו ללמוד ממנו ולקבל טיפים חדשים בנושא: איפור ויטיליגו - בהסוואה והסתרה של כתם לידה בולט מאד, איפור כלה, איפור ערב ועוד. הסדנא תתקיים בשני מחזורים: 13-14.11.11 בבית ג'רנטיק רחוב וייצמן 32 ת"א. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים: 1800-35-17-17
ואיך אפשר בלי מבצע איפור לחגים:

ברכישת אפליקטור לצללית פטנט + מילוי לצללית פטנט
מקבלים במתנה כחל בשווי 166 ₪!
כל הרוכשת 2 שפתונים תקבל במתנה גלוס לאפקט כפול בשווי 132 ש"ח!

ברכישת אפליקטור לצללית פטנט + מילוי לצללית פטנט + מסקרה מכל סוג שהוא מקבלים במתנה בסיס למסקרהבשווי 124 ₪!

עד כאן מהחברה. אני רוצה להודות לסיגל רייס ולכל צוות ג'רנטיק שעזרו ככל יכולתם עם הצילומים (סיגל אפילו הסכימה לדגמן לי שפתון) כדי שאוכל לפרסם פוסט זה.  אני מזהירה מראש- הפוסט הזה יחסית ארוך כי השתדלתי להקיף הרבה מוצרים.
נתחיל מהמוצר המנצח שלהם לדעתי הפרטית. יש להם מייקאפ שנקרא קמופלאז' ומטרתו להסוות גם כתמי לידה קשים ביותר.
ניתן לרכוש ערכה שלו שמגיעה כך:
הערכה המלאה- לפי אתר החברה עלות הערכה 850 ש"ח+ מע"מ. לא זול, אבל בהחלט יעיל בכיסוי
הערכה מכילה מייקאפים שבינהם ניתן לערבב, עפרונות קונסילר, פודרה מקבעת ומברשת שאמורה לשמש להנחת הפודרה וסילוק שאריות.
המייקאפים עמידים במים ומתאימים לבעלי עור רגיש לדברי החברה.
היד של סיגל רייס מדגמנת את יחס הגודל של המברשת והיד
הגוונים שמגיעים עם הערכה. כדי ליצור את גוון העור שלי ערבבתי את 1, 3 וטיפונת מ12 ביחד.
אז מה אני רוצה להגיד על המייקאפ? המייקאפ הזה אינו מתאים למחפשות כיסוי קליל, הכיסוי הכי קל שתקבלו ממנו יהיה בינוני. יש צורך לחמם אותו מעט טרם ההנחה על מנת שההנחה תהיה מעט קלה יותר. מרגישים אותו על הפנים.
הוא מאוד מזכיר את המייקאפים של קריולן, ויש ואת הבאדי קאבר של גיורא שביט. לדברי החברה הוא אינו מרגיש כבד במיוחד. אני מצאתי חיסרון רציני בצורת האריזה שלו. אני חושבת שהיה נחמד אם היתה  בערכה פלטה של כל הצבעים ולא קופסאות בודדות מתברגות כאשר המספר מצוין בתחתית. כיום יש כל כך הרבה אריזות לכל פריט שניתן להעלות בדמיון, כך שאני חושבת שהיה ניתן למצוא פתרון אריזה מוצלח יותר לערכה הגדולה (אני לא מדברת על מייקאפים כבודדים, כלומר גוון מסוים, שעבור זה האריזה המתברגת היא סבירה, אלא על הערכה. כשחושבים על מייקאפ לכיסוי מושלם חושבים ישר על הדרמה קולור של קריולן והדרמה קולור ניתן לרכישה בפלטה.) אם תהיה פלטה זה יהיה נוח לשימוש פי כמה וכמה מהפורמט הנוכחי. ללא ספק המייקאפ הזה מכסה, אין לי ויכוח על כך, אלא רק הצעת ייעול על האריזה.
הוא אכן מכסה כל פגם אבל מרגישים אותו- דבר לא נעים במיוחד בימים של קיץ. הייתי כל היום בתחושה שהפנים שלי הן כמו מסכה, אבל קיבלתי המון המון מחמאות על האיפור הקליל שעשיתי לעצמי עם המוצרים של MALU WILZ. אחד הימים בהם שאלו אותי באיזה מייקאפ אני משתמשת. אני כמובן מערבבת תמיד סוגים וגוונים שונים של מייקאפים, כך שתמיד קשה לי להמליץ באופן גורף.

אני עם האיפור של MALU WILZ- מימין מיד לאחר הנחה, למעלה בצד כיצד זה נראה בשמש (רואים את המייקאפ) ולמטה- בערב לאחר 13 שעות עם האיפור, לפני ההסרה.
המוצר המנצח של החברה ללא צל של ספק הוא לדעתי עיפרון הקונסילר, ובייחוד עיפרון מספר 12, ירקרק אפרפר מושלם להסתרת אדמומיות ומשהו באפרפרות שלו מתמזג טוב פי כמה בעור מאשר קונסילרים אחרים בהם נתקלתי. עיפרון הקונסילר מכיל כבר פודרה כך שאין צורך לפדר. הוא מאוד מאוד נוח לשימוש והוא נמרח בקלות רבה. השתמשתי בכך שהיד שלי שקופה  ורואים את כל הנימים על מנת להדגים כיסוי כראוי. השימוש בקונסילר הזה מאוד נוח ולא הרגשתי שנוצרת שכבה עבה מדי על הפנים. מאוד מאוד אהבתי את הקונסילר הזה ואני חושבת שזה המוצר המנצח של החברה, בייחוד הירקרק- אפרפר שמושלם למי שסובלת מאדמומיות כי לא צריך להיות 'מקצועית' כדי לטשטש אותו, בהנחה ויש עור לא כהה כמובן (לי היה מאוד מאוד קל לטשטש, אבל אני מניחה שנשים עם עור כהה יחסית אלי לא ימצאו אותו נוח לטשטוש באותה מדי. שוב, אין לי את המוצר כך שאני לא יכולה להעיד על דבר לגבי שימוש מתמשך, אלא רק על התרשמותי במקום אבל בהחלט יש סיכוי יותר מסביר שאחזור לרכוש את עפרונות הקונסילר האלו.)
ניסיתי לטשטש את הנימים- התוצאות של שני הקונסילרים הבהירים.
יש לחברה גם קונסילר בסגנון טוש אקלה, כזה שמשמש גם להארות, שהמרקם שלו מרגיש קליל ואני מניחה שהוא לא מכסה כהויות רציניות, אבל לא התנסיתי בו למעט העובדה שאני יכולה להגיד שהמרקם שלו נעים.
:
מגיע בשני גוונים ובהחלט מאיר את המקום
לחברה יש עוד סוגי מייקאפים שדגמתי על מנת שתתרשמו מהצבעים ואופן קבלתם על העור שלי. היות והתמקדתי במייקאפ להסוואה אני לא יכולה להגיד דבר לגבי העמידות של המייקאפים האחרים של החברה.
המייקאפ לעור שמן נטול משאבה והאריזה שלו מזכירה את הישן של מייקאפ פור אבר
המייקאפ לעור שמן. מי יודע מי מכיר לאן נעלמו 3,5,7 ו8? משהו כאן טיפונת מוזר במספור.
מגיע עם משאבה. כאן עניין מספור הגוונים אפילו מוזר עוד יותר, אלא אם כמובן אין עוד בחברה בגרמניה.
מייקאפ למראה טבעי
שכחתי לדגום כדי להראות איך נראה על היד. כאן עניין המספור אפילו הזוי עוד יותר...

מייקאפ עמיד, שדי אהבתי את הצורה שלו- מעין טפטפת שכזו.
לאן הלכו כל המספרים באמצע? שאלה טובה, אשמח לקבל עליה תשובה.

כמובן שלאחר שהפכתי את הפנים שלי לאחידות גוון מיד הייתי חייבת להוסיף סומק. כמו שאפשר לראות- הסמקים מגיעים בפאנים ופשוט מכניסים לקופסה, שזה בהחלט רעיון נהדר. אותו רעיון של אריזה קיים גם לגבי הצלליות והאריזה הזו מאפשרת התאמה אישית של פלטות בצלליות היות ואפשר לשחק איתן, אבל אני סוטה מהנושא
לחברה יש כמה גוונים
הגוונים 1-12 נראים מקסים ול19,20 ו24 פחות התחברתי
על הלחיים שלי בתמונה עם האיפור של MALU WILZ הנחתי את סומק מספר 7- סגלגל אבל עם נגיעה קטנה של אפרסק וגם טיפונת חום. זה גוון נהדר שממש מצא חן בעיני, אם כי גם 1 ו10 האפרסקיים קורצים לי. היות ולא רכשתי את הסומק אני מביאה לכם תמונה להתרשמות, אם כי לצערי הסווטץ' ממש לא מצליח להמחיש את היופי של גוון 7,1 ו10.יש להם גם שני סוגי אייליינר שונים:

כל אחד כמובן בוחר את הפורמט שנוח לו יותר לשימוש. מה בטוח הוא שאייליינר משדרג את המראה והופך אותו לסקסי יותר
השפתונים- יש כמה וכמה. אני כהרגלי התמקדתי בשפתון אדום ומצאתי שם 3. צילמתי אותם והרי התוצאה:
ככל הנראה מירי מסיקה משתמשת בתחתון ביותר
האריזה פשוטה יחסית ולצערי שכחתי לצלם אותה, אבל השפתון התחתון ביותר הDIVA RED הוא של שפתון שאמור להיות יחסית עמיד ומגיע ב2 צדדים- צד אחד רחב וצד שני צר לתחימת שפתיים. המריחה שלו מעט נוקשה, אבל הוא אדום יפה לטעמי הפרטי- אדום דובדבני שקט אבל עוצמתי.
ערכה לגבות- עושה רושם שטוב גם לאיפור טבעי.
כמובן שלחברה יש גם מסקרה, בסיס למסקרה, בסיס לצלליות , מגוון של צלליות, פריימר ועוד מגוון מוצרים עליהם אפשר להציץ באתר
לסיכום הפוסט הארוך הזה- כל המוצרים נראים בהחלט נחמדים ומומלץ לקבוע פגישה על מנת להתרשם מהמוצרים
אני אישית נדלקתי על עפרונות הקונסילרים. מישהו מתנדב לקנות לי?

אשמח לשמוע על חוויות משימוש במוצרים , המלצות או כל הערה אחרת שתעלה על דעתכם כאן למטה

תגובה 1:

  1. כחובבת מגזינים מושבעת נחשפתי כבר לפרסומים על מותג האיפור הנ"ל. המוצרים נראים איכותיים, הפיגמנט מוצלח - רעיון האחסון לסמקים ולצלליות גם הוא נפלא. לעניין המחירים - מאוד יקרים!

    השבמחק