יום שני, 24 באוקטובר 2011

מה אפשר לעשות עם כמה גלגלי שיניים... steampunk ahead

עולם אלטרנטיבי בו כוח הקיטור משתלב עם כוח החשמל, שילוב של רכיבים שלא בהכרח היו נפגשים יחד על מנת ליצור ולהביע משמעויות חדשות ויפות, שילוב של אופנה וטכנולוגיה- אלו דברים שמוצאים כאשר מחפשים את הביטוי STEAMPUNK, בו נתקלתי באופן נרחב ביותר בפסטיבל אייקון 2011



כך או כך, אני מאוד אוהבת גלגלי שיניים ואין טעם להכחיש את העניין. יש כל כך הרבה סוגים של גלגלי שיניים שאפשר לצייר שזה מדהים ואני מאוד אוהבת לעשות זאת,אם כי ציור גלגלי שיניים אורך זמן רב יחסית, בגלל כל הפרטים. באייקון ציירתי כמה ציורים בהם השתמשתי בגלגלי שיניים כהשראה.
גלגלי השיניים הראשונים לאייקון
לא התאפקתי ושיחקתי עם ההעיניים בפוטושופ. כמובן שאם היה סטיילינג לשיער זה היה טוב יותר, אבל זו לא הפקה...
ואז הגיע מישהו שאחרי שעשיתי לחברתו סלסול בהשראת עליסה בארץ הפלאות אמר לי "עופי עלי"- אז התחלתי לעבוד ובסוף יצאה לי וריאציה לכובען המשוגע, שמאוד נהניתי להכין. הנה עוד דרך להשתמש בצבע קשת...
השאלתי לה את הכובע שלי לצורך הצילום.
מקרוב, מתנצלת על איכות הצילום של הגלקסי שלי אחרי החושך.
ואז ביקשה בעלת הדוכן ממנו לקחתי כובע איפור בהשראת התכשיט שלה, שמאוד מיוחד כמו שניתן לראות. ללא ספק אחד הדברים האהובים עלי- שאיבת השראה ממשהו שנמצא מול העיניים.
ואז, ביום האחרון של אייקון, הבחורה שעבדה בדוכן שמכר תכשיטים בהשראת STEAMPUNK הגיעה עם גלגל שיניים וביקשה שאאפר אותה איפור יופי (ציור גבות מאפס הוא לא דבר פשוט בכלל, בייחוד כאשר יש למצויירת דעות מוצקות ביותר על הצורה והמיקום) ואוסיף לה עיטור בהשראת גלגלי שיניים על המחשוף.

גלגלי השיניים מקרוב. ההצללה החיצונית נערכה עם צללית סגולה-חומה כהה, באנגלית אני קוראת לצבע brple- צבע של צל הוא לא שחור)
בערב ליד הדוכן בו עבדה, אני חושבת שזה שחלק מגלגלי השיניים מתחבאים מתחת לחולצה זה משדרג.
לתגובות אשמח, כמו תמיד...

3 תגובות:

  1. באמת שציירת שם משהו פשוט יפיפה, אבל התמונה השנייה נראית לא מציאותית כזה, כאילו מדובר על מדבקה, האם זה בכוונה או ככה יצא.

    השבמחק