יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

יוצאת מהקופסא- שלא תגידו שלא סיפרתי!

סוכות הוא זמן של פסטיבלים וחופש, כאשר כמובן המשמעות של זה היא עבודה בציורי פנים ועיטורי גוף, כמו כל הקיץ. אירועי סוכות חותמים בדרך כלל את העומס של הקיץ, עד לחופש חנוכה. כמו באיפורי כלות, גם לציורי פנים ועיטורי גוף יש תקופות עמוסות יותר בעבודה כאשר פורים כמובן מככב בראש הרשימה (למי שתהה- פורים הוא חג של שבועיים לציירים ומורי איפור- הוא מתחיל עם הדרכות הורים וכן הלאה ומסתיים כשבוע או שבועיים לאחר תאריך החג עצמו, עם תם מסיבות המבוגרים.  את האירוע של עמותת "לצאת מהקופסא" אני אוהבת במיוחד היות ואני לוקחת אלמנטים מהקופסאות ויוצרת איתם על הפנים והגוף עיצובים בהשראת הקופסאות, גם בגלל שמזמיני הדוכן הם עיריית תל אביב וגם בגלל שזה הרבה יותר מהנה מאשר לצייר את אותם הדברים הקבועים.
3 דוגמאות לציורים שמבקשים בדרך כלל בדוכן שלי, למרות שכאמור אני מציירת הכל-

פיה פשוטה וזריזה במיוחד בדוכן בשעת העומס. 2 דקות עבודה
גם בנים מצטיירים
עיטור פופולרי לבנות עשרה
 אני כמובן מאוד שמחה ליצור עיטורים וציורים בהשראת הקופסאות המרהיבות, שהאירוע כמובן שם דגש על מכירתן לטובת המטרה.
ההשראה בעבר, הפעם יש השראות חדשות
בפעם הקודמת שעבדתי באירוע את כל שדרת בן גוריון עיטרו יצורים קטנים וחביבים שמזכירים שילוב בין סברס להלו קיטי וגם הם היוו השראה לעיטורים והציורים שלי.
מעניין מה יהיה מחר-איזה יצורים יהיו שם אם בכלל?
אני מבטיחה להעלות תמונות מהאירוע בפוסט עוקב ולספר על החוויות שלי הפעם, אני בטוחה שיהיה מהנה לפחות אם לא יותר מהפעם שעברה. כולם מוזמנית לבקר אותי וכמובן להגיב כאן בתחתית הפוסט.
אז בואו לבקר אותי ותהנו גם מההופעות ושאר הדברים שיתרחשו בשדרת בן גוריון בין רחוב דיזיגנוף לבן יהודה ביום שישי ה14.10 בין השעות 10:00-16:00. נתראה :)

2 תגובות: