יום שני, 5 בדצמבר 2011

צבעי גוף של WOW- התרשמות והגרלה- הגרלה סגורה.

בהמשך לפוסט על WOW, אני רוצה לדבר על צבעי הגוף שלהם. מבחינת מחיר פר גרם זו הרכישה הכי משתלמת בארץ, נכון לרגע כתיבת פוסט זה. הצבעים מכילים 20 גרם ומגיעים במגוון סביר של גוונים. בביקור האחרון שלי בחנות שבה אני רוכשת קבוע, הלוא היא החנות של WOW בקניון קרית אונו אותה מנהלים 2 בחורים מאוד נחמדים ותמיד אני מקבלת שם שירות נפלא. בביקורי האחרון רכשתי כמה וכמה צבעי גוף לבנים, לאחר שזמן רב לא היו במלאי והיות וצבע לבן הוא הצבע שנגמר בתכיפות הגבוהה ביותר.
עמדתי לצאת כאשר צד את עיני מוצר חדש- צבע גוף באותו הגודל כמו השלמים, אך מפוצל ל6. בעל החנות נתן לי את המוצר ללא תשלום על מנת שאתרשם ממנו ואמר שהוא לא בטוח שצבע הגוף המפוצל המכיל את כל הצבעים הוא באותה איכות של הצבעים הבודדים, עליהם הוא ממליץ (ובצדק. אני אוהבת את הצבעים של WOW ומתחברת למרקם שלהם ולגימור שלהם על העור.)
בחנתי את הצבע המפוצל ואף עשיתי על כך סרטון קצר בערוץ שלי
בקצרה אני רוצה לסכם ולומר שהצבע המפוצל מומלץ בחום בייחוד למי שרוצה לשקול אם לרכוש צבעים, למי שרוצה אייליינר מגניב בצבעים הללו, כל מי שמצייר על עצמו או אחרים רק בפורים ובעיקר עיטורים וכל מי שרוצה לבחון את צבעי הגוף של WOW בעצמו אבל יש לו את כל הגוונים כבר.
המפוצל של WOW
בסרטון רואים את הצבעים יותר טוב מאשר בתמונה. הירוק,הצהוב והאדום מעט מכתימים, אבל זה לא בעיה רצינית, הכל ירד עם מגבון או מסיר איפור. היתרון של המפוצל הוא הפיצול- כלומר היכולת לקחת על אותו המכחול חצי מצבע אחד וחצי מצבע אחר והעלות היא זהה לזו של צבע שאינו מפוצל. כמובן שהשחור והלבן כבר קרובים להיגמר, אבל יש בקייק הזה כמות שמספיקה בערך ל30 או 40 ציורי פנים מלאים (אם משתמשים בכל הצבעים)- צבעי מים יכולים גם לשמש בסיס לאיפור מעושן ובשימוש נכון יכולים לשדרג כל איפור כמעט.
הצבעים הגדולים מתפקדים כמו הקטנים מבחינת כיסוי.
הצבעים הנוספים- ורוד וסגול, כסף וזהב. הכסוף מעט אפרפר.
לחברה עוד 4 צבעים נכון לכתיבת פוסט זה. אולי בעתיד הם יביאו גוונים נוספים- יהיה מעניין לראות אם כן, אבל הצבעים הנוספים כולם מטאליים- ורוד, סגול, זהב וכסף. התמונה לא משקפת באמת את הגוונים לטעמי- הזהב בהחלט חביב וגם הורוד והסגול אבל את הכסף פחות אהבתי- הוא יוצא יותר אפור מאשר כסוף. בכל מקרה- חברת WOW החליטו לפנק את אחת או אחד מהקוראים של הבלוג בצבע המפוצל. כל מה שצריך לעשות הוא להצטרף כעוקבים לבלוג שלי (אפשר גם במייל) ולהשאיר תגובה למטה-טיפ איפור או ציור גוף, או כל תגובה.  חשוב שתשאירו את המייל בתגובה. האפשרות להיכנס להגרלה פתוחה עד ל12.12.

11 תגובות:

  1. תודה על הטיפ הרמוני!

    השבמחק
  2. הרמוני..כל ציורי הפנים שאני מציירת והגבת לי לא פעם הם רק עם צבעי WOW הם מאוד נוחים לצביעה, אינם מתבקעים,צבע אחיד ומלא וחבל ממש חבל שאין להם מגוון של צבעים אני תמיד קונה כפולים וכמובן שלבן אני קונה בכמויות... אני קונה באשדוד, בבת ים , בגדרה ובראשון לציון ... פשוט עוברת מחנות לחנות עד שאני מוצאת את הלבן ..שנגמר בצ'ק..אך שווה. לפעמים אני שולחת את בעלי הוא כבר אלוף בקניית צבעי גוף.... ! ניתן להתרשם מעבודותי באתר facebook שלי.
    https://www.facebook.com/media/albums/?id=1295644538

    השבמחק
  3. מתה על צבעי הגוף של wow , ניסיתי אחד וקניתי את כל שאר הצבעים ובאמת חבל שאין מבחר יותר גדול... מומלץ בחום :)
    ואחלה כתבה הרמוני .... שבוע טוב

    השבמחק
  4. איך אני שמחה על הבלוג הזה.
    בדיוק אני צריכה להעביר סדנה לנערות שאני עובדת איתן ואני צריכה לחדש את מלאי צבעי הגוף, אני רצה לסניף הקרוב של WOW וקונה סטוק...אלא אם כן אני אזכה בהגרלה :)

    השבמחק
  5. משמח לקרוא, ראיתי את הצבעים בפורים שעבר ופחדתי לקנות....לא ידעתי אם הם יהיו איכותיים, אז תודה על האינפורמציה, אלך לקנות ואתחיל לצייר סוף סוף!

    השבמחק
  6. בפורים האחרון קניתי פעם ראשונה צבעי גוף כדי לצייר על הבן שלי, הוא התחפש לדבורה אז קניתי צהוב ושחור, השימוש היה פשוט ונוח הצבעים היו עמידים על הפנים כל היום וההסרה היתה פשוטה עם מגבון.
    אני אשמח לנסות את הערכה המפוצלת.

    השבמחק
  7. היי,טיפ האיפור שלי קשור דווקא להסרת האיפור.על מנת לא להכתים את המגבת בשאריות האיפור,תמיד טוב שיהיה באבמטיה גליל נייר סופג.כן כן זה מהמטבח ואיתו לנגב פנים בעיקר אם מדובר באיפור מסיבי.רשומה העוקבת בבלוג
    מיכל אנגלנדר
    Mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  8. שמי ציפי - מאפרת לאירועים , ברצוני ללמוד ציורי פנים ולא יודעת למי לפנות המחירים של המוצרים יקרים לי מאוד, שמחתי לקרוא על המוצרים של WOW עשית לי את היום

    השבמחק
  9. ללמוד ציורי פנים אפשר אצלי,שמחתי לעזור

    השבמחק
  10. שמחתי לשמוע קודם על הביקורת הטובה ..
    אני רוצה להתחיל להתעסק בציורי גוף ורציתי לשאול אותך מה את חושבת על הצבעים של מהרון ,הם נמכרים באיל מקיאג, בבקבוק של 133 מ"ל.
    מאיך שראיתי עבודות של אנשים באינטרנט, ראיתי שאין כיסוי כזה טוב של הצבע..
    אשמח לשמוע מה את חושבת עלייהם, ועל איזה חברות את ממליצה ?:)

    השבמחק
  11. כמו שראית, אני ממליצה על הצבעים של WOW. הצבעים הנוזליים של מהרון ממש לא טובים לציורי גוף. לגבי המלצות- תלוי איזה גוונים. יש לי פוסט שלם על צבע גוף לבן ועל צבע גוף שחור. השאלה אם את מזמינה מחו"ל או קונה בארץ. כעיקרון עדיפה האפשרות הראשונה בגלל ההבדל הגדול במחיר, אבל יש לך במונקו צבעים לא רעים בכלל, אם כי אני מעדיפה את DIAMOND FX, את JEST ואם את הולכת להתעסק עם ציורי פנים לילדים בעיקר ולא בציורי גוף אז כמובן שSNAZAROO היא בחירה מעולה.

    השבמחק