יום שני, 24 באוקטובר 2011

סדרה חדשה לשיער צבוע של פנטן- רשמים וחוויות


הבלוג שלי נקרא יופי של בלוג היות ואני אוהבת לעסוק בדברים היפים של החיים (לטעמי, לפחות, כמובן). שיער הוא כמובן חלק חשוב מאוד במראה. כל מי שמצלמת לוק של איפור, למשל, חייבת להתייחס גם לנושא השיער גם אם אינה עוסקת בעיצוב שיער וכך, פעמים רבות, יש גלישה של מאפרת לתחום השיער וגם ההיפך- מעצבי שיער שגולשים לכיוון של איפור.
השיער שלי לא תמיד מסתדר, אבל הוא בהחלט מסכים להיות ממושמע כאשר אני עושה בו שינויים שונים. אני תמיד בחיפוש אחר שמפו אופטימלי היות והקרקפת שלי שומנית אבל השיער שלי צבוע, דבר שפוגם באיכות השיער, כידוע. אני לא נאמנה למוצרים של חברה מסוימת ומחליפה מדי פעם את המוצרים לשיער שלי. אני תמיד שמחה אפילו יותר לקבל מוצרים להתנסות מחברות שונות. הפעם הקשר עם חברת פנטן נוצר דרך נעלולה, שלה בלוג בענייני אופנה. פנטן יצרו קשר כמובן עם עוד בלוגריות שאני בטוחה שיפרסמו את דעתן, אבל הבלוג הזה עוסק בדעתי ולא בדעתם של אחרים, כמובן. תמיד אני כותבת את דעתי מהתנסותי האישית עם המוצרים שקיבלתי. את המידע שקיבלתי מהחברה אני מפרסמת ככזה ואחריו בדרך כלל תופיע דעתי האישית.

הנה קצת מידע שקיבלתי מהחברה: צביעת שיער ממושכת גורמת להיחלשותו, מייבשת אותו וגורמת לו להראות לא בריא. מי החמצן גורמים לשערה להתרחב בשביל להקל על ספיגת הפיגמנט בשיער הנקבובי. החיסרון שנוצר מהתהליך הוא ששכבת ה-F (השכבה שמגוננת על השיער מפני מים) נותרת פגומה ואזי השיער חשוף יותר לנזקים יומיומיים.
במעבדות פנטן זיהו את הצורך במתן מענה לנשים בעלות שיער צבוע. הסדרה החדשה של פנטן לשיקום שיער צבוע המסוגלת לשחזר את הברק והחוזק שאבדו לשיער בתהליך הצביעה ומאפשרת לו מראה שיער בריא וצבע מלא חיים.

סדרת המוצרים של פנטן לשיקום שיער צבוע כוללת 5 מוצרים חדשים המתאימים ל-3 שלבי הטיפול והטיפוח של שיער צבוע: שלב הניקיון, שלב הרכות, ושלב הטיפול האינטנסיבי המתאים לשיער צבוע.

שלב 1: ניקיון: שמפו פנטן פרו – וי לשיקום שיער צבוע

שלב 2: רכות: מרכך פנטן פרו – וי לשיקום שיער צבוע – לשימוש יומיומי לאחר השמפו, מרכך - ללא שטיפה.

שלב 3: הזנה ושיקום כולל 3 מוצרים לטיפול אינטנסיבי: "סרום הפלא", מסכת פנטן פרו וי לשיקום שיער צבוע , קרם לחות לשיער צבוע.

כחלק מסדרת פנטן לשיקום שיער צבוע הושק גם "סרום הפלא". תפקידו של "סרום הפלא" הוא להחזיר לשיער את כל התכונות החיוביות שהצבע לקח ממנו ע"י חיקוי של שכבת ה-F הטבעית. "סרום הפלא" מותיר את השיער חזק כפי שהיה לפני הצביעה ומעניק לו בוהק וברק יפהפיים ומראה שיער חזק.
כיצד זה עובד?

צביעת שיער מוצלחת מחייבת חדירה מלאה של הפיגמנט לגזע השערה הפנימי ביותר. שיער צבוע חשוף יותר לפגיעות ונזקים. מי החמצן גורמים לשערה להתרחב במטרה להקל על ספיגת הפיגמנט בשיער הנקבובי. החיסרון שנוצר מהתהליך הוא ששכבת הF (השכבה שמגוננת על השיער מפני מים) נותרת פגומה ואזי חשוף יותר לנזקים יומיומיים.
בדיקת ההרכב של שכבת הF המגוננת, אפשרה למדעני פנטן ליצור נוסחאות חכמות המותירות על השערה מעטה דקיק ומגונן המחקה את פעולתה של שכבת ה-F. ע"י שימוש בתחליף זה הצבע ננעל בשערה עד 8 שבועות. השיער -נעשה חזק יותר בריא יותר ועמיד יותר בפני נזקים.
את סדרת המוצרים של פנטן לשיקום שיער צבוע ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובילות, במבצעים אטרקטיביים.
הסדרה כוללת:
  • שמפו פנטן לשיקום שיער צבוע
  • מרכך פנטן לשיקום שיער צבוע
  • "סרום הפלא " לשיקום שיער צבוע
  • קרם לחות לשיער צבוע
  • מסכה לשיקום שיער צבוע

לעוד פרטים על הסדרה, את מוזמנת להצטרף לעמוד הפייסבוק של מרכז פנטן לבריאות ויופי השיער: לחצי כאן
ומה דעתי? פנטן היו מאוד אדיבים- הם שלחו לא רק לי, אלא גם ל2 קוראות קבועות שלי (שבחרתי) בעלות שיער צבוע ערכה מפנקת במיוחד הכוללת את כל המוצרים בסדרה. הקוראות יגיבו לפוסט זה וירשמו את חוות דעתן המפורטת ואני כמובן שמחה תמיד לשמוע חוות דעת נוספות.
חזי הסביר לי פעם שצבע סגול דוהה הכי מהר מכולם היות והמולקולה שלו היא הגדולה ביותר ולכן בורחת הכי מהר מהשיער (לא בטוחה שאני זוכרת במדויק את ההסבר. מה שבטוח הוא שככל שהשיער שלי יותר סגול הוא דוהה מהר יותר). מידת הדהיה של השיער מבאסת אותי כל פעם מחדש, בהיותי חובבת צבעים חזקים (בעבר הייתי צובעת עם השטיפות המשוגעות, אבל נמאס לי שהכרית במיטה שלי תמיד בצבע השיער, אז אם אני רוצה להשתגע עכשיו אני מניחה תוספות צבועות, בדיוק כמו שעשיתי בחתונתי.
אני בחתונה שלי-מתה על סגול, כולל בעיניים. לא פוטושופ, אלא עדשות.
שמפו, מרכך ומסכה- גם במרכך וגם בשמפו יש מעין שוליים מוגבהים.
השמפו- בעל ריח נעים לטעמי- מרגיש מעט תפוחי-פירותי שכזה. הוא מנקה את השיער בצורה משביעת רצון ומקציף בכיף.
המרכך- הופך את השיער לרך ונעים. בסך הכל אני לא משתמשת במרכך כלל, למעט כדי לרכך את שער המברשות שלי. היות והשיער שלי צבוע אני לא חופפת כל יום אלא יום כן ויום לא (לפעמים גם עוברים יומיים בין החפיפות, אבל זה בחורף, שעוד לא ממש הגיע.) חזי, הספר שלי, טוען ששימוש במרכך לא מועיל כמו שימוש במסכה, אז אני מעדיפה לשים מסכה, אבל אני מודה ומתוודה שלפעמים כאשר אני ממהרת אני מניחה את המרכך במקום את המסכה.
המסכה- הופכת את השיער לרך ונעים- מבחינת מרקם היא לא מרגישה מאוד שונה מהמרכך, אבל היא עושה עבודה טובה יותר ממנו
סרום הפלא- אריזה של שלישיה
אני מחזיקה שפורפרת, כדי להראות גודל.
הכמות שהיתה בפנים- כמות משביעת רצון, לפחות לאורך השיער שלי
.
"סרום הפלא" מגיע באריזה ובה 3 שפורפרות של 15 גרם, כמות שבהחלט מספיקה לשיער עד הכתפיים. כל שפורפרת היא לשימוש חד פעמי. אני חושבת שאם היה ניתן לסגור חזרה את השפורפרת בצורה כלשהי על מנת לשמור על החומר זה היה עדיף, היות ויש גם נשים בעלות שיער קצר (אפילו מאוד קצר) שצובעות והן יעדיפו לרכוש מוצר שניתן לשמור באריזתו המקורית במקום להעביר לקופסא את השארית. אני הנחתי אותו לאחר הצביעה האחרונה שלי (שעשיתי בבית- לא תמיד אני מגיעה אל חזי לצבוע). הוא הפך את השיער שלי לנעים מאוד ולא הייתי צריכה לשים קרם לחות לאחר שהתייבש.
קרם הלחות,  הפתח והמרקם של הקרם.

קרם הלחות מאוד מאוד קליל. המרקם שלו כמעט מימי בהשוואה לקרם של נטורל פורמולה. כדי לעצב איתו את השיער צריך כמויות, אז במקרה שממש צריך עיצוב אני משתמשת בקרם של נטורל פורמולה או ררר אבל במקרה שאני רוצה משהו קליל יותר- פשוט למנוע את כל השוונצים המרגישים האלו, אני לוקחת כמות של בערך אצבע ומחליקה את הכמות הזה על כל השיער.
הפתיחה היא נוחה מאוד לטעמי, אני אוהבת יותר את הצורה הזו מאשר את הצורה הבולטת קדימה, שגם יותר קשה לי לאחסן אותה וגם יש לה נטיה מרגיזה להיפתח ולטנף את שאר הדברים שהנחתי בתיק גם דרך שקיות או לחילופין להישבר ואם לא זה אז אני מרגישה שהמון קרם 'הולך לאיבוד' בגלל שהוא נמצא לאורך המנגנון. הפתיחה של פנטן אמנם מזכירה במרוחק אולי חוקן, אבל לטעמי היא הרבה יותר פרקטית ויפה מאשר פתיחות אחרות ( כמו הפתיחה של הקרם של נטורל פורמולה).
הקרם הקליל הזה עוזר לי כאשר השיער שלי קם בבוקר עם רצונות משלו שאני לא אוהבת (כמו לגרום לי להיראות כאילו הכנסתי אצבע לשקע- יש ימים שהחשמל הסטטי באוויר פשוט משגע לי את השיער).

באופן כללי מאז שעברתי להשתמש בסדרה הזו יש שיפור במראה השיער שלי עד כדי כך שאפילו קיבלתי מחמאה על איך שהשיער שלי נראה, דבר שלא קורה לי לעתים קרובות.
אשמח לשמוע על התרשמות שלכם מהמוצרים או כל דעה אחרת.

2 תגובות:

  1. הי, שמחתי להכיר את הבלוג שלך

    לגבי הפנטן אכן כך ... גם אני קיבלתי את הסדרה להתנסות וממש אהבתי

    מיכל
    אשמח שתבקרי אותי בבלוג - http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק